معاون مالی و اداری ثتران واگذاری زمین های شهریار را رد نکرد

اخبار بازار ایران – شرکت سرمایه‌گذاری تهران با نماد ثتران از جمله نمادی انبوه سازی بوده که در ماه های گذشته پر نوسان و نزولی بوده است و از آنجایی که این نماد نسبت به سقف تاریخی خود افت بیش از ۸۰ درصد افت داشته سهامداران خرد انتظار رشد داشتند اما این اتفاق نیفتاد و بعدها مشخض شد اتفاقاتی در معاملات این نماد رخ داده که سودسازی این شرکت را تحت تاثیر قرار داده، به طوری که میزان سود سازی این نماد در ۹ ماهه نسبت به سال روندی نزولی داشته است.

یکی از خبرهای که در شبکه های اجتماعی منتشر شده و در کدال این شرکت منعکس نشده بود فروش املاک شهریار شرکت سرمایه گذاری مسکن تهران است که برخی خبرها حاکی از این بوده که املاک با قیمت بسیار نازل به مدیران بانک مسکن واگذار شده است.

در این خبر آمده یک میلیون متر مربع از زمین های شرکت سرمایه گذاری تهران در شهریار با اقساط دو ساله و بدون سود و حتی با امکان امهال اقساط و تحویل ملک با پرداخت ۷ درصد ثمن واگذار شده است.

توکلی زاده معاون مالی و اداری شرکت سرمایه گذاری تهران در پیگیری خبرنگار بازار با اعلام اینکه خبر واگذاری زمین های شهریار را نه رد می کنم و نه تایید، گفت: به طور قطع مسئول پاسخگویی به این سوال من نیستم و مدیرعامل باید پاسخگو باشد و به صورت تلفنی هم نمی تواند درباره این موضوع اظهار نظر کند.

لازم به ذکر است که پیگیری خبرنگار بازار برای تعیین وقت با مدیرعامل هم به نتیجه ای نرسید و معاون اداری و مالی شرکت سرمایه گذاری تهران که مسئول امور سهام شرکت هم هست درباره اینکه چرا اطلاعات مربوط به واگذاری زمین های شهریار در کدال بورس اطلاه رسانی نشده است هم پاسخ روشنی نداد و اعلام کرد من از این مسئله بی اطلاع هستم و مدیرعامل باید پاسخگو باشد.

 منبع: تحلیل بازار

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا