معرفی 5 دوره آموزش ارز دیجیتال رایگان

اما قبل از شرکت در دوره، در مورد آخرین روند سرمایه‌گذاری، نکاتی وجود دارد که باید در نظر بگیرید. اگر می‌خواهید برای مشاوره مالی به کسی پول بدهید، مطمئن شوید که دقیقاً می‌دانید چه منابع و اطلاعاتی دریافت می‌کنید. مخصوصاً برای صنعتی جدید و پویا مانند ارز‌های دیجیتال. به طور کلی، ایده خوبی است که از مشاوران مالی که دارای گواهی برنامه‌ریزی مالی (CFP) هستند، برای دوره آموزش ارز دیجیتال رایگان راهنمایی و مشورت بگیرید.

image 1645959543

دوره آموزش ارز دیجیتال رایگان می‌تواند از بررسی سطح بالای فناوری بلاک چین تا مفاهیم سطح پایین در مورد نحوه معامله آلت‌کوین‌ها متغیر باشد. اما ما فکر نمی‌کنیم که هیچ یک از این رویکرد‌ها جایی باشد که سرمایه‌گذاران مبتدی ارز‌های دیجیتال بتوانند از آن‌جا شروع کنند.

اطلاعات رایگان زیادی در زمینه ارز‌های دیجیتال وجود دارد که به سرمایه‌گذاران مبتدی یاد می‌دهد که آن‌ها برای درک بازار به چه چیز‌هایی نیاز دارند و چگونه رمز ارز‌ها را می‌توانند در سبد خود قرار دهند.

بهتر است از اطلاعات رایگان و آموزش ارز دیجیتال در سطح پایین شروع کرد. هرچند گاهی اوقات پرداخت هزینه و دریافت نسخه پیشرفته آموزش و مفاهیم، ارزشش را دارد. فقط باید بدانید در ازای پولتان چه چیزی را به دست می‌آورید.

اما ممکن است شرکت در یک دوره آموزش ارز دیجیتال برای شما بهترین روش یادگیری باشد. در اینجا چند دوره آموزش ارز دیجیتال رایگان را برای شما آورده‌ایم.

5- دنیای‌ترید

دنیای ترید مهم‌ترین سرفصل‌های آموزش ارز دیجیتال را به صورت رایگان ارائه می‌کند. این دوره آموزش ارز دیجیتال رایگان، دوره‌ای بسیار کامل و جامع است که در آن از بهترین و معتبرترین منابع موجود در زمینه ارز‌های دیجیتال استفاده شده است. بنابراین نیاز مخاطب به ساعت‌ها جست و جو و تحقیق در زمینه ارز‌های دیجیتال را رفع کرده است. پس از طی کردن این دوره آموزش ارز دیجیتال رایگان، شما در بسیاری از موارد می‌توانید خود را یک متخصص ارز دیجیتال بنامید.

image 1645959577

این دوره احتیاج به هیچ پیشنیازی ندارد و هنگام جمع‌آوری و تدوین مطالب، مخاطبان ناآشنا به بازار ارز دیجیتال در نظر گرفته شده‌اند. بنابراین برای شرکت در دوره ارز دیجیتال رایگان دنیای ترید جای هیچ نگرانی نیست و هر وقت که بخواهید می‌توانید کار را شروع کنید. دنیای ترید مخاطبان خود را تا رسیدن به سود زیاد در این دنیای پر ریسک کمک و راهنمایی می‌کند. اگر با ارز دیجیتال نیز آشنایی دارید می‌توانید با سرفصل‌های تخصصی آموزش و یادگیری را شروع کنید. این دوره به طور قطع به افزایش مهارت و تخصص شما کمک می‌کند.

در دنیای ترید سعی شده که جامعیت مباحث حفظ شود و هر آنچه لازم است در اختیار سرمایه‌گذاران دنیای ارز دیجیتال قرار گیرد. پس با یادگیری مباحث دوره آموزش ارز دیجیتال رایگان هر آنچه که لازم است از صفر تا 100 در اختیار شما قرار خواهد گرفت.  

4- کانون بورس

آموزش ارز دیجیتال رایگان کانون بورس به گونه‌ای است که با در اختیار قرار دادن مزایا و معایب این بازار، شما می‌توانید خودتان تصمیم بگیرید که وارد دنیای ارز دیجیتال بشوید یا خیر. برخی از افراد خواندن و مطالعه کردن برای یادگیری را به گوش کردن و دیدن فیلم‌های آموزشی ترجیح می‌دهند. در واقع یادگیری در آن‌ها از طریق خواندن بیشتر است. از این رو کانون بورس آموزش‌های خود را به صورت مقاله در سایت خود قرار داده است.

image 1645959609

در این دوره آموزش ارز دیجیتال رایگان علاوه بر مزایا و معایب ارز‌های دیجیتال، به طور کامل درباره بهترین ارز‌های دیجیتال صحبت می‌کند. اینکه صرافی‌ها چکار می‌کنند؟ چگونه می‌توان استخراج انجام داد؟ و هر آنچه یک سرمایه‌گذار ارز دیجیتال برای ورود به این بازار پر ریسک باید بداند.

3- مدرسان پیشتاز

برای ورود به دنیای ارز‌های دیجیتال و درک درست و تحلیل بازار نیاز به یک آموزش و منبع معتبر و کاربردی است. مدرس دوره آموزش ارز دیجیتال رایگان مدرسان پیشتاز آقای دکتر سامان کریمی شاد است. ایشان نویسنده کتاب آموزش ارز‌های دیجیتال در ایران می‌باشد و برگزار‌کننده دوره‌های حضوری آموزشی پولساز و کاربردی برای دانشجویان است.

مدرسان پیشتاز با در نظر گرفتن درخواست‌های مکرر دانشجویان و مخاطبان خود و همچنین برای رفع نیاز بازار در کنار سوپر دوره آموزش ارز‌های دیجیتال خود یک مینی دوره آموزش ارز دیجیتال رایگان را فراهم آورد. در دوره آموزش رایگان ارز دیجیتال مدرسان پیشتاز خبری از توضیحات طولانی، تحلیل‌های تکنیکال مفصل و فاندامنتال، استخراج و … نیست.

image 1645959635

در دوره آموزش ارز دیجیتال رایگان مدرسان پیشتاز مباحث زیر عنوان شده است:

  • ارز دیجیتال چیست؟
  • چطور نگهداری می‌شود؟ (آموزش کیف پول)
  • چگونه بخرید و بفروشید؟ (آموزش خرید از صرافی‌های مجاز)
  • موارد امنیتی و قانونی در مورد ارز‌های دیجیتال چیست؟

پس از شرکت در دوره و یادگیری مباحث آن می‌توانید کسب درآمد داشته باشید. چرا که شما یاد می‌گیرید که چگونه از صرافی‌های معتبر داخلی خرید کنید و روی بیت کوین و سایر ارز‌های دیجیتال سرمایه‌گذاری کنید.

2- امید فدوی

امید فدوی مشاور و مدرس دوره‌های سرمایه‌گذاری و ترید ارز‌های دیجیتال و بیت کوین است. ایشان دوره‌های حضوری خود را در بیش از 18 دوره آموزشی ارز‌های دیجیتال برگزار کرده است و با پلتفرم‌های برتر آموزشی کشور همچون فرانش، دانشجویار، تاپ لرن، داناپ، ایران آکادمی همکاری می‌کند.

دوره آموزش ارز دیجیتال رایگان امید فدوی به معرفی تکنولوژی بلاک چین و انقلاب چهارم صنعتی می‌پردازد. این دوره برخی از پیشرفت‌های تکنولوژی را به صورت تصویری نمایش می‌دهد و در انتها کاربرد‌های عملی پروژه‌های بلاک چین را به صورت تصویری به نمایش می‌گذارد.  

1- مهدی رجبی

بنا به درخواست دوستان و همراهان گروه سرمایه‌گذاری مهدی رجبی، دوره ارز‌های دیجیتال را از پایه آموزش داده است. از سطح مقدماتی تا پیشرفته افراد را همراهی می‌کند به طوریکه برای شرکت در دوره به هیچ دانش اولیه‌ای نیاز نیست. برای شرکت در دوره آموزش ارز دیجیتال رایگان گروه سرمایه‌گذاری مهدی رجبی تنها به اینترنت، ترجیحا یک دستگاه کامپیوتر (جایگزین آن می‌تواند تبلت و موبایل هم باشد) و علاقه نیاز است.

دوره آموزش ارز دیجیتال رایگان مهدی رجبی شامل 6 قسمت فایل ویدئویی است که مجموعا بیش از 2 ساعت ویدیو می‌باشد. مطالب ارائه شده عبارتند از:

– مزیت بازار ارزهای دیجیتال نسبت به سایر بازارهای مالی

– آشنایی با اقتصاد دیجیتال و کاربرد ارزهای دیجیتال

– امنیت ارزهای دیجیتال

– مفهوم بلاک چین (زنجیره بلوک) و رمز ارز نگاری

– شناخت انواع ارزهای دیجیتال (بیت کوین، آلت کوین، استیبل کوین و …)

– پشتوانه ارزهای دیجیتال

– چگونگی نگهداری و نقل و انتقال ارزهای دیجیتال (آشنایی با کیف پول ها)

– بررسی علمی و عملی روش های کسب درآمد و سود از بازار ارزهای دیجیتال (شامل آشنایی با روش ها، تحلیل ها، ابزارهای مورد نیاز و همچنین بررسی محدودیت ها و مزیت ها و میزان سرمایه مورد نیاز در روش های سرمایه گذاری، استخراج، معامله گری و …)

– چگونگی بدست آوردن و خریدن ارزهای دیجیتال

دروازه ای جدید به روی شما باز شده، از سایرین عقب نمانید و همین حالا شروع کنید.

بلافاصله پس از ثبت نام در دوره آموزش ارز دیجیتال رایگان، فایل های ویدئویی دوره روی پنل کاربری، در دسترس شما قرار می‌گیرد. برای بهره مندی از این فرصت ویژه در هنگام ثبت نام اطلاعات خود را باید دقیق و به درستی وارد کنید.

اگر اطلاعات اولیه در مورد ارزهای دیجیتال دارید، پیشنهاد می‌کنیم که پکیج های آموزشی تخصصی “دوره تحلیل بازارهای مالی” را مشاهده کنید.

image 1645959650

در دوره آموزش ارز دیجیتال رایگان مهدی رجبی 2 بخش، هر بخش 3 فصل و در هر فصل مباحث مربوط به خودش گفته می‌شود.  دوره آموزش ارز دیجیتال رایگان گروه سرمایه‌گذاری مهدی رجبی یک دوره کامل و جامع است که نه تنها سرفصل‌های گفته شده را به زبان فارسی و با بیانی ساده آموزش می‌دهد؛ بلکه شما را به فردی با دانش یک تریدر حرفه‌ای و نیز فردی صاحب صلاحیت برای تشخیص فرصت‌های سرمایه‌گذاری در ماینینگ و یا تریدینگ تبدیل می‌کند.

به عبارت دیگر شما برای تبدیل شدن به یک صاحب‌نظر و تریدر حرفه‌ای، تنها به یک کامپیوتر، یک اتصال اینترنت و تصمیم‌گیری برای شرکت در این دوره فاخر و متفاوت آموزشی نیاز دارید. همین!

گروه سرمایه‌گذاری مهدی رجبی (https://mahdirajabi.com) یکی از منابعی است که آموزش‌های پایه‌ای و متنوعی را در مورد تحلیل ارز دیجیتال به شما آموزش می‌دهد.

برای شرکت در دوره رایگان ارز دیجیتال مهدی رجبی و دیدن ویدئو‌های آموزشی آن می‌توانید به لینک زیر مراجعه کنید:

https://mahdirajabi.com/product/digital-currency-curriculum

شما می‌توانید برای دیدن ویدئو‌های آموزشی بیشتر در حوزه‌های مربوط به سرمایه‌گذاری و ارز دیجیتال و تحلیل تکنیکال آن به شبکه‌های اجتماعی گروه سرمایه‌گذاری مهدی رجبی سر بزنید:

Aparat: https://www.aparat.com/mahdirajabi.com

Instagram: https://www.instagram.com/mahdirajabi_com/

Twitter: https://twitter.com/mahdirajabi_com

Telegram: https://t.me/mahdirajabi_com

همچنین می‌توانید از طریق شماره‌ی زیر با آن‌ها در تماس باشید:

021-88684077

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا