انجام خدمات کفسابی ، کفسابی بتن ، کفسابی سرامیک – بهترین خدمات با کمترین قیمت 09125795418

کفسابی چیست ؟

ابتدا باید توضیح دهید که کفسابی چیست و چگونه از خدمات کفسابی می‌توان بهره برد با توجه به این که در همه سطوح مختلف می‌توان از دستگاههای کفسابی استفاده کرد تا سطحی شفاف و براق و بدون عیب و ایراد را داشته باشیم اگر بخواهیم برای خدمات کفسابی توضیحاتی را ارائه دهیم دستگاه پیشرفته ای است که با استفاده از لقمه ساب های مخصوص برای هر سطح شروع به لایه برداری و برطرف کردن عیب و ایراد آن سطح می کند و و در صورتی که براقیت و شفافیت اولیه سطح از بین رفته باشد با استفاده از دستگاه‌های کفسابی می‌توان این براقیت و شفافیت را به سطح مورد نظر احیا کرد.

image 1640764099

همانطور که میدانید فرد کفساب ای تجربه کافی برای انجام خدمات کفسابی می‌شود می‌باشد که سبب می شود تا شروع به انجام خدمات کف سابی گردند البته باید اصول و قوانین ساب زدن سنگ سرامیک و بتن که هر کدام به صورت جداگانه لقمه ساب های مخصوص به خود را می گیرد و باید اجرا گردد.

image 1640764252

ما در مجموعه سنگسابی کریمی به انجام خدمات کف سابی انواع سنگ ها بتن و سرامیک مشغول هستیم و تمامی خدمات از قبیل کف سابی و سنگسابی و ساب زنی دستی پله ها راه حل ها توسط مجموعه سنگسابی و کریمی انجام می‌گیرد.

کفسابی بتن

یکی دیگر از خدماتی که توسط مجموعه ما  انجام می‌گیرد کفسابی بتن میباشد که این خدمات با توجه به این که کفسابی سطح بتن مقداری سخت می باشد و باید اصولا یک موضوعی را در مورد سطح کفسابی بتن در نظر داشت که خدمات کفسابی بتن تا حدودی متفاوت از دیگر خدمات کفسابی است چرا که با لقمه ساب های الماسه کار انجام می گیرد.

اصولاً برای انجام خدمات کفسابی بتن باید موضوع را در نظر داشت که اکثر برای تمیز کردن جرم های مانند گازوئیل ، چسب و سیاهی های روی بتن استفاده می شود که در این صورت باید از خدمات کفسابی بتن برای تمیز تر شدن سطوح انجام شود. البته در مواردی برای از بین بردن پستی ها و بلندی های سطح بتن نیز باید از خدمات کفسابی بتن استفاده کرد که این کار نیاز به تجربه برای انجام کار می باشد که همکاران ما در مجموعه دارای تخصص و تجربه کافی می باشند.

image 1640764292

انجام خدمات کفسابی بتن به دو صورت شکل می‌گیرد که کفسابی بتن به صورت خشکه بدون آب و با آب انجام می گیرد. و همچنین با توجه به اینکه بتن ها در نوع های مختلف وجود دارد ولی اصولاً به دو شکل بتن نرمه و بتن سنگ دار نیز به صورت فراوان است.

بتن نرمه با توجه به اسم آن از سیمان می باشد و برای انجام خدمات کفسابی بسیار کار راحت تر و همچنین بسیار آسان می باشد و هر فردی که دارای تجربه اندکی از کفسابی داشته باشد می تواند انجام دهد.

ولی در مورد بتن های سنگ دار که ترکیبی از مخلوط سنگ ریزه ها می باشد باید این مورد را در نظر داشت که خدمات کفسابی این نوع بتن ها بسیار سخت می باشد و باید توجه داشت که در هنگام کفسابی بتن ممکن است که سنگ ریزه ها در از سطح بتن جدا شوند و اصولا انجام این مدل کفسابی بتن کار هر مجموعه ای نیست ولی ما در مجموعه کریمی برای انجام این خدمات مشغول هستیم و همکاران ما تجربه کافی برای انجام خدمات را دارند.

قیمت کفسابی بتن

برای قیمت گذاری کفسابی بتن باید این موضوع را اعلام کرد که نمی توان قیمت متری برای کار مشخص کرد چرا که باید حتما سطح بتن را دید و سپس برای قیمت گذاری بر روی آن به متقاضی ارائه داد.

اما برای این که بخواهیم در مورد نوع کاری که می‌خواهد صورت پذیرد با توجه به اینکه بتن ها در نوع های مختلف می باشد ولی برای بتن نرمه قیمت تا حدودی پایین تر از بتن سنگ دار می باشد و همچنین در صورتی که متقاضی مد نظرش باشد که سطح به صورت صیقلی و صاف و براق گردد در این صورت باید از دستگاه تخصصی استفاده کرد و هزینه کفسابی بتن به علاوه صیقل دادن سطح محاسبه می گردد.

کفسابی سرامیک

برای انجام خدمات کفسابی سرامیک باید این موضوع را در نظر داشت که در صورتی که سرامیک کثیف شده باشد و یا به هر علتی موادی از قبیل چسب یا رنگ بر روی سرامیک ریخته باشد این موضوع را باید در نظر داشت که به راحتی نمی توان این لکه ها را از روی سرامیک پاک کرد با توجه به دستگاه‌هایی که ما در کفسابی سرامیک استفاده می کنیم می توان این موارد را برطرف کرد سبب می‌شود که سرامیک آسیب نبیند.

image 1640764302

در خدمات کفسابی سرامیک باید به این موضوع توجه داشت که اگر لایه برداری از سطح سرامیک انجام شود سبب می‌شود تا سرامیک آسیب دیده و خراب شود و باید توجه داشت که در از کف شوی سرامیک صورت می پذیرد چرا که در عموم جامعه به آن کفسابی سرامیک گفته می شود.

قیمت کفسابی سرامیک

قیمت کفسابی سرامیک هم همانند کار کفسابی صورت می پذیرد و باید این موضوع را در نظر داشت که هرچقدر سطح کثیف تر باشد و بر روی آن لکه های زیادی باشد برای برطرف کردن باید از ابزارهای زیادی استفاده شود و در نتیجه هزینه کفسابی افزایش پیدا میکند.

در قیمت‌گذاری کفسابی سرامیک این موضوع را می توان اشاره کرد که هر چه میزان متراژ سطح انجام شده بیشتر باشد هزینه کفسابی سرامیک آن کاهش پیدا میکند.

براق کردن سرامیک :

اگر بخواهیم این موضوع را در نظر داشته باشیم باید بگوییم که برای انجام خدمات شستشوی سرامیک یکی از کارهایی که انجام می دهیم براق کردن سرامیک می باشد که این عمل با توجه به ساب زدن سرامیک انجام می گیرد که سبب می شود که سطح سرامیک براق گردد و همین عمل سبب می شود که سطح سرامیک شفاف و براق داشته باشید.

شستشوی سرامیک :

با توجه به این که سرامیک ها همانطور که توضیح داده شد خدمات ساب زنی بر روی سرامیک انجام می گیرد و سطح ساب زنی با استفاده از دستگاه انجام می گیرد باید توجه داشت که خیلی این عمل به صورت عمقی نباشد چرا که ممکن است باعث شود که سرامیک از بین برود و باید به آن توجه داشت که خدمات ساب زنی سرامیک به صورت کاملا اصولی و دقیق باشد و فرد کفساب حتما تجربه انجام خدمات ساب زنی را داشته باشد تا بتواند سطح سرامیک را به صورت دقیق انجام دهد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا