جشنواره باشگاه مشتریان بانک سپه

اخبار بازار ایران – به گزارش اخبار بازار ایران به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بانک سپه، باشگاه مشتریان بانک سپه در راستای لزوم حفظ پویایی فعالیتها و ارتقای سطح تعامل با مشتریان، سومین جشنواره عکاسی قاب سپه را با عنوان «با ماسک لبخند بزن» به مناسبت آغاز نود و هفتمین سال فعالیت بانک سپه نخستین بانک ایرانی، پیرامون برداشت های آزاد اعضا از موضوع همه گیری ویروس کرونا و لبخند زدن با المانهای بانک سپه، خردادماه سال جاری برگزار کرد.
براساس این گزارش: از میان آثار دریافت شده، 97 عکس توسط هیات داوری برگزیده و اعلام شد.
شایان ذکر است مشتریان و همکاران بانک سپه می‌توانند با عضویت در باشگاه مشتریان، ضمن شرکت در جشنواره های متنوع، از خدمات تخفیفی شرکای تجاری باشگاه مشتریان بهرهمند شوند و نیز با افزایش تراکنش ها، میانگین حساب‌ها و استفاده از برنامه های باشگاه نظیر گردونه شانس و مسابقه، امتیازات لازم را برای حضور در جشنواره ها افزایش دهند.
این گزارش می‌افزاید: باشگاه مشتریان از ابتدای فعالیت خود تاکنون با هدف حفظ وفاداری مشتریان، افتخار برگزاری جشنواره های همچون؛ جشنواره همگامان سپه در سال 1394، جشنواره عکس در سال 1395، دومین جشنواره باشگاه پذیرندگان سپه در سال 1396، جشنواره همگامان سپه ۲ در دو مرحله سال 1397، جشنواره رویاتو چک کن در سال 1397، جشنواره قاب سپه 1 در سال 1397،  جشنواره قاب سپه ۲ سال 1398 و جشنواره‌های باشگاه مشتریان در سال‌های 1399-۱۳۹۸  را داشته است.
علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سامانه باشگاه مشتریان به نشانی club.banksepah.ir مراجعه کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا