فاصله هتل های قشم تا مکان های دیدنی آن

پیشنهاد می‌کنیم قبل از این‌که به سفر بروید، هتلی را برای اقامت انتخاب کنید که با مکان‌های مهم آن منطقه فاصله کمی دارد. اگر می‌خواهید به قشم سفر کنید، در ادامه با ما همراه باشید تا با دو مورد از هتل‌های لوکس و نزدیک به جاذبه‌های گردشگری این جزیره آشنا شوید.

هتل آتامان

این هتل چهار ستاره جز بهترین هتل های قشم به‌شمار می‌رود که به‌تازگی افتتاح شده است. هتل آتامان اواخر سال 1396 فعالیتش را در یکی از بهترین مناطق قشم آغاز کرد. ساختمان این هتل لوکس چهار طبقه بوده و در آن 58 واحد اقامتی با امکانات متعدد ساخته شده است. موقعیت مکانی فوق‌العاده هتل باعث شده بتوانید به‌راحتی خودتان را به مهم‌ترین جاهای دیدنی قشم برسانید. هتل آتامان با بهره‌گیری از معماری نوین ساخته شده تا بتواند حس خوبی را به مهمانان خود دهد.

این مجموعه با فضایی دلنشین و کادری مجرب، اقامتی خاطره‌انگیز را برایتان به‌ارمغان می‌آورد. اگر قصد دارید هتلی را انتخاب کنید که به بازار و جاذبه‌های گردشگری قشم نزدیک باشد، این هتل بهترین پیشنهاد برایتان محسوب می‌شود. از پنجره یا بالکن اتاق‌های این هتل می‌توانید منظره‌ای تماشایی از محوطه هتل، خیابان و دریا را ببینید.

امکانات هتل آتامان

همان‌طورکه گفته شد، این هتل چهار ستاره است و از آن انتظار می‌رود امکانات فوق‌العاده‌ای را دراختیار مهمانان قرار دهد. ازجمله امکاناتی که در هرکدام از واحدهای اقامتی هتل آتامان تعبیه شده، می‌توانیم به تلفن، بالکن، صبحانه رایگان، یخچال، مبل، دراور، آباژور، میزتحریر، چای‌ساز، آب معدنی رایگان، آویز لباس، کمد، تلویزیون، مینی‌بار، سیستم تهویه مطبوع، اینترنت، صندوق امانات، حمام، لوازم بهداشتی، دمپایی، سرویس بهداشتی و… اشاره کنیم.

بخش‌هایی از ساختمان هتل هم به امکانات رفاهی مانند پارکینگ، رستوران، کافی‌شاپ، سالن بیلیارد، لابی، فروشگاه، فضای سبز و سالن اجتماعات اختصاص داده شده است. با رفتن به لابی این هتل می‌توانید به امکانات و خدماتی مانند نمازخانه، آسانسور، فکس، پرینتر، فتوکپی، صندوق امانات، خودپرداز، روزنامه، تاکسی سرویس، اینترنت، مبل، تلویزیون، پذیرش 24 ساعته، خدمات باربری، رزرو تور، لاندری و… دسترسی داشته باشید.

image 0874b6c486207841930957b82158b48c3fa41808

رستوران هتل با ظرفیتی حدود 70 نفر در طبقه همکف واقع شده و در آن انواع غذاهای ایرانی، بین‌المللی و فست‌فود سرو می‌شود. برای این‌که مهمانان هتل یا افراد دیگر بتوانند در آن جلساتشان را برگزار کنند، مسئولان هتل آتامان یک سالن کنفرانس مجلل با ظرفیت 40 نفر برای این مجموعه ساخته‌اند. این سالن در طبقه منهای یک واقع شده است.

موقعیت مکانی

بدون شک برای کسانی که به یک منطقه سفر می‌کنند، مهم است بتوانند به‌راحتی از هتل به مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری آن منطقه برسند. همین موضوع باعث شده مسئولان هتل آتامان، آن را در یکی از بهترین مکان‌های قشم بسازند. از این هتل می‌توانید در مدت زمان کمی به سیتی‌سنتر و مرکز خرید خلیج‌فارس، غار نمکدان، قلعه پرتغالی‌ها، بازار سنتی قدیم قشم و پارک زیتون برسید.

هتل آوینا

این هتل هم جز هتل‌های تازه تاسیس‌ قشم است. هتل آوینا سال 1399 در یکی از بهترین مناطق جزیره قشم افتتاح شد. یکی از ویژگی‌هایی که این هتل را در لیست بهترین هتل های قشم قرار داده، دسترسی آسان آن برای رسیدن به مهم‌ترین جاهای دیدنی قشم است. هتل آوینا ساختمانی هفت طبقه با 40 واحد اقامتی دارد. یکی‌دیگر از ویژگی‌های این هتل، علاوه‌بر موقعیت مکانی، کادر حرفه‌ای آن است. این اشخاص سعی می‌کنند بهترین تجربه را از اقامت در قشم برایتان فراهم کنند.

امکانات

در ساختمان هتل آوینا فضاهایی مانند لابی، کافی‌شاپ، رستوران و پارکینگ ساخته شده است. در لابی هتل امکاناتی مانند آسانسور، صندوق امانات، پله اضطراری، تاکسی سرویس، اتاق چمدان، کافی‌نت، خدمات باربری، اینترنت، محل رزرو ترانسفر رفت‌وبرگشت، پذیرش 24 ساعته، دستگاه واکس کفش، سرویس بهداشتی، تلویزیون، مبل، خدمات رزرو تور، امکانات برای افراد دارای معلولیت و… تعبیه شده تا مهمانان تجربه خوبی از اقامت در آن داشته باشند.

image 81fb354f2d0c28b0b0abb1390ad3dd7792328634

ازجمله امکانات واحدهای این هتل می‌توانیم به روم سرویس، میزتحریر، صبحانه رایگان، اینترنت، یخچال، آباژور، مبل، چای‌ساز، آب معدنی، آویز لباس، کمد، تلفن، تلویزیون، دمپایی، وسایل بهداشتی، سرویس بهداشتی، حمام، سیستم اطفا حریق و… اشاره کنیم.

موقعیت مکانی

این هتل هم در موقعیت مکانی خوبی واقع شده و می‌توانید در مدت زمانی کمی خودتان را به جاذبه‌های گردشگری قشم برسانید. هتل آوینا در فاصله کمی نسبت به مکان‌هایی مانند قلعه پرتغالی‌ها، بازار سنتی قدیم و غار نمکدان واقع شده است.

فاصله هتل‌های قشم از جاذبه‌های گردشگری آن

قشم مساحت زیادی ندارد و همین‌ موضوع باعث شده هتل‌های آن نزدیکی جاذبه‌های گردشگری این جزیره واقع شده باشند. برخی از هتل‌ها هستند که در موقعیت مکانی ویژه‌ای ساخته شده‌اند و همین موضوع باعث شده دسترسی آسانی برای رفتن به جاهای دیدنی قشم فراهم کنند. البته برخی از جاذبه‌های گردشگری این جزیره با فاصله زیادی از مرکز جزیره واقع شده‌اند و باید برای رسیدن به آن‌ها چند دقیقه رانندگی کنید.

ما در این مطلب دو مورد از بهترین هتل های قشم را به شما معرفی کردیم. این هتل‌ها در فاصله کمی از جاذبه‌های گردشگری این جزیره واقع شده‌اند تا بتوانید به‌راحتی به مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری جزیره برسید. اگر تجربه اقامت در هتل آتامان یا هتل آوینا را داشته‌اید، نظراتتان را درباره آن‌ها با ما به‌اشتراک بگذارید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا