افتتاح دو مدرسه توسط بانک ایران زمین

اخبار بازار ایران – با حمایت بانک ایران زمین ساخت دو مدرسه به نام فرزندان ایران زمین در مناطق محروم استان خوزستان اجرا شد و طی اعلام سازمان نوسازی و تجهیز مدارس استان، مدارس مذکور از ابتدای ماه مهر سال جاری به بهره‌برداری رسید.

در افتتاحیه این مراسم که با حضور مدیران این بانک و مسئولان استانی برگزار شد، عبدالمجید پورسعید مدیرعامل بانک ایران زمین گفت: سازمان‌ها با اختصاص بودجه حمایتی در قالب اجرای مسئولیت اجتماعی سازمانی می‌توانند اقدامات موثری در کشور و مناطق محروم از جمله احداث مدرسه، بیمارستان، مسکن و همین‌طور در بخش محیط زیست کشور انجام و به بهره‌برداری برسانند.

در ادامه سید حسن سلطانی فیروز، رئیس هیات‌مدیره بانک ایران زمین بر استمرار حمایت‌های مالی این بانک در احداث مراکز آموزشی و مدارس تاکید کرد و افزود: بانک ایران زمین طی سال‌های گذشته در حوزه مسئولیت اجتماعی فعالیت مداوم داشته است. سلطانی فیروز همچنین گفت: یکی از راه‌های موثر در پیشرفت تولید داخلی و توسعه اقتصاد کشور ارتقا سطح علمی فرزندان کشورمان است.

پس از صحبت‌های ریاست هیئت‌مدیره بانک، سیدمحمدحسین استاد، مدیر امور روابط عمومی بانک با حضور در این مراسم ضمن تبریک سال تحصیلی جدید و آرزوی سلامتی و توفیق برای دانش آموزان منطقه گفت: خوشبختانه با تسریع واکسیناسیون عمومی و واکسینه شدن تعداد پرشماری از دانش آموزان، این عزیزان می‌توانند با حضور در مدرسه و کلاس درس، حرکت در مسیر علم‌آموزی را با جدیت بیشتر از سر بگیرند.

مدیر امور روابط عمومی بانک تصریح کرد:‌‌ هرکجا چراغ علم روشن شود و پرچم دانش و آگاهی بالا برود، بیرق جهل و خرافات و تعصب فرو می‌افتد و زمینه رشد و توسعه پایدار در آن منطقه فراهم می‌شود.

شایان ذکر است که در این مراسم حجت‌الاسلام‌والمسلمین منصوری نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه شهرستان شادگان، دکتر صبری پور فرماندار شهرستان شادگان، قربانی مدیرکل نوسازی مدارس، فاضلی رئیس آموزش‌وپرورش شهرستان شادگان و برادر سردار شهید علی هاشمی از دیگر میهمانان در این مراسم بودند.

زیبا صالح پور و هیأت همراه نیز به نمایندگی از جمعی از خیرین مدرسه‌ساز در این مراسم حضور داشتند. این مراسم مزین به حضور دانش آموزان، اولیا و مربیان و سایر طیف‌های مردمی منطقه نیز بود.

گفتنی است؛ فعالیت‌های اجتماعی بانک ایران زمین همواره زبان زد بوده و با آغاز سال تحصیلی به غیر از افتتاح دو مدرسه نام برده شده، بسته‌های کمک آموزشی به دانش آموزان را نیز اهدا کرده است. در همین راستا اقلام کمکی تحصیلی اعم از کامپیوتر، ویدئو پرژکتور، دفتر و خودکار تهیه و به مدرسه ابن سینا روستای شیرامین از توابع شهرستان آذربایجان توسط بانک ایران زمین اهدا شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا