آغاز فروش ۵ محصول ایران خودرو

اخبار بازار ایران – ایران خودرو می خواهد تا از صبح ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ پیش فروش یکساله ۵ محصول ایران خودرو خود را به صورت اینترنتی برگزار کند. در این طرح فروش رانا پلاس، سورن پلاس و دنا پلاس توربو اتوماتیک عرضه می شوند و دنا پلاس توربو دنده ای و پژو ۲۰۷ آی سقف شیشه ای هم در این بخشنامه حضور دارند. ایران خودرو اعلام کرده است که دنا پلاس توربو دنده ای پژو ۲۰۷ آی سقف شیشه بزودی با جعبه دنده ۶ سرعته دستی به بازار می آیند و به احتمال زیاد، به مشتریان این سری از ثبت نام ها، خودروها ۶ دنده تحویل داده می شود.

در صورت تقاضای فراتر از ظرفیت، فرایند قرعه کشی برگزار می شود و مشتریان باید دقت داشته باشند که قیمت خودروها قطعی نیست و بر اساس شرایط روز تحویل در دعوتنامه ها اعلام می گردد. همچنین سند این خودروها به مدت یکسال پس از تحویل در رهن خودروساز باقی خواهد ماند و حتماً پیشنهاد می شود که متقاضیان این طرح، بندهای مختلف بخشنامه فروش ۵ محصول ایران خودرو را به طور کامل مطالعه کنند.

نکته قابل توجه و مهم این است که پیش از ثبت نام اولیه، متقاضیان به طور کامل شرایط خرید خودرو از این شرکت را مطالعه کنند و سپس نسبت به ثبت نام در این طرح فروش ۵ محصول ایران خودرو اقدام نمایند. همچنین با توجه به قراردادهای عرضه خودرو، بهتر است که مشتریان حتماً نسبت به بندها و مفاد قرارداد خرید خودرو آگاه باشند و بدون مطالعه دقیق، تایید و امضای خود را در سیستم فروش ثبت نکنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا