اقلیم کردستان عراق به پایگاه صهیونیست‌ها تبدیل شده است

اخبار بازار ایران –  پایگاه خبری «یاهو نیوز» شامگاه شنبه در مطلبی به ارائه جزئیات بیشتری درباره عملیات ترور جنایتکارانه سردار سپهبد حاج «قاسم سلیمانی»‌ فرمانده شهید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دست نظامیان تروریست آمریکایی پرداخت. به گزارش این سایت خبری، موفقیت سوءقصد به جان قاسم سلیمانی و ابومهدی مهندس، فرماندهان ستاد الحشد الشعبی عراق در سوم ژانویه 2020 در فرودگاه بغداد، به همکاری آمریکا با نیروهای اطلاعاتی اسراییل و اقلیم کردستان عراق بستگی داشته است.

ابوالفضل ابوترابی؛ نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با روزنامه امروز در خصوص اخبار منتشر شده در رسانه‌ها در خصوص نقش ماموران اقلیم کردستان عراق در ترور سردار سلیمانی گفت: شهید سلیمانی با یک تماس بازرانی مبنی بر اینکه اربیل در حال سقوط است زیرا داعش تمام اقلیم کردستان را تصرف و حتی تا ۴۵کیلومتری مرز ایران نیز رسیده بود، وظیفه خود دانست که به آنها کمک کند، اقلیم کردستان عراق را نجات داد.

وی افزود: حاج قاسم و نیروهای تحت فرماندهی ایشان، اقلیم کردستان را نجات دادند ولی این بی چشم و رویی بود که چنین کاری با سردار دلها کردند.

ابوترابی تصریح کرد: جای تاسف دارد که اقلیم کردستان عراق به پایگاه صهیونیست‌ها تبدیل شده و به سمت ‌و سویی میرود که به اسرائیل غاصب جدید  تبلور پیدا کند. به جای تکریم از این شهید بزرگوار، شاهد این هستیم که برخی از فرماندهان این اقلیم در شهادت حاج قاسم دست داشته و خیانت کردند البته این موضوع هنوز مستند نشده و بحثی است که در رسانه‌ها مطرح شده است که اگر صحت داشته باشد مسئولین خائن اقلیم کردستان عراق باید مجازات شوند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: انتظارمان از دولت عراق نیز همین است که با مسئولین خائنی که در ترور سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس نقش داشتند به سرای عملشان برساند.

وی عنوان کرد: این سیاست قطعی جمهوری اسلامی است که هر موضوع، هر حزب و هر آن  کسی که در شهادت حاج قاسم  دست داشته مجازات میشود شاید این مجازات زمان‌بر باشد ولی در زمان معین آنها را به سزای عملشان خواهیم رساند و کسانی که در اقلیم کردستان در شهادت حاج قاسم و المهندس نقش داشتند منتظر باشند و بدانند که در بزنگاه، آنها را به سزای اعمالشان خواهیم رساند زیرا برای خونخواهی این دو شهید بزرگوار مرزها را نمیشناسیم و مسببین این ترور منتظر باشند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا