افتتاح مرکز آزمایش کووید 19 توسط ایرلاین لوفتهانزا!

شرکت هواپیما لوفتهانزا، دومین شرکت هواپیمایی بزرگ جهان می باشد که به 211 مقصد داخلی و خارجی در 81 کشور جهان پرواز انجام می دهد. تقریبا می توان گفت بلیط هواپیما این ایرلاین در تمامی کشور ها به فروش می رسد.

به تازگی این ایرلاین در فرودگاه فرانکفورت که قطب اصلی فعالیت Hن نیز می باشد، ازمایشگاه تست کووید 19 را افتتاح کرده است.

سرمایه گذاری این ازمایشگاه با همکاری ایرلاین لوفتهانزا و یک شرکت المانی که در زمینه پزشکی فعالیت می کند انجام شده است. این ازمایشگاه قبل و همچنین بعد از  پرواز از مسافران ایرلاین لوفتهانزا تست کووید 19 می گیرد.

همین مسئله باعث ایمن شدن این ایرلاین از شیوع ویروس کرونا در بین مسافران ورودی و خروجی این کشور می شود. نتیجه آزمایش هایی که از مسافران گرفته می شود جداقل سه ساعت بعد حاضر می شود.

ایرلاین لوفتهانزا اولین و مهم ترین ایرلاین فعال کشور المان می باشد که شهرت جهانی دارد. تقریباً تمامی پرواز های این ایرلاین نیز با شیوع ویروس کرونا کنسل و فعالیت این ایرلاین متوقف شد.

همین مسئله این ایرلاین را در معرض خطر ورشکستگی قرار داد؛ تا زمانی که چندی پیش دولت المان برای حفظ این ایرلاین که حامل پرچم المان نیز می باشد، وامی به این شرکت پرداخت کرد.

حال با راه اندازی این ازمایشگاه و اطمینان خاطر به مسافران بار دیگر سفر با این ایرلاین مورد توجه مسافران قرار گرفته و می توان امیدوار بود لوفتهانزا دوباره به روز های قبل از کرونا بازگردد.

پس از شیوع بیماری همه گیر کرونا، بسیاری از شهر ها همانند دبی، مسافران را ملزم می کنند که در هنگام ورود، ثابت کنند که به این بیماری مبتلا نیستند.

تاکنون این مسئله برای مسافران زیادی دردسر ساز شده است. چرا که مسافران تصور می کردند وجود بلیط هواپیما دبی و انجام پرواز ها نشان از باز بودن مرز ها می باشد در صورتی که کشور ها قوانین خاصی برای ورود در نظر گرفته اند.

اما با راه اندازی این ازمایشگاه این مسئله دیگر برای مسافران لوفتهانزا مشکل ساز نخواهد بود.

تست مقرون به صرفه کووید 19

اکنون مسافران ایرلاین لوفتهانزا که از فرودگاه فرانکفورت سفر می کنند با اطمینان از نداشتن ویروس کرونا وارد شهر یا کشور مقصد می شوند. البته تنها از افرادی که امکان انتقال بیماری را دارند تست گرفته می شود.

یعنی افرادی که قبلا به این ویروس مبتلا شده و در بدن ان ها انتی بادی تشکیل شده است دیگر نیازی به انجام تست ندارند.

شزکت داروسازی که با ایرلاین لوفتهانزا در ساخت این ازمایشگاه همکاری کرده است دو امتیاز مختلف در اختیار مسافران قرار داده است. ازمایشی ارزان قیمت که جواب ان از بین شش تا هشت ساعت بعد اماده می شود.

و ازمایشی کمی گران تر که به سرعت و تقریبا کمتر از یک ساعت جواب ان اماده می شود. البته قیمت هر دو ازمایش ارزان تر از ازمایشگاه های شهری می باشد. قیمت ازمایش ارزان 59 یورو یا 66 دلار و قیمت ازمایش گران تر 139 یورو یا 156 دلار می باشد.

این مرکز تست در راهرو ترمینال 1 فرودگاه فرانکفورت قرار گرفته و از ساعت 7 صبح تا 7 بعد از ظهر از روز دوشنبه تا جمعه فعال می باشد. در دو روز پایانی هفته یعنی شنبه و یکشنبه تنها از ساعت 9 صبح تا 5 بعد از ظهر فعال می باشند. البته در همین مدت نیز می توانند بیش از 380 تست انجام دهند.

مسافران با گرفتن تاییدیه از این ازمایشگاه می توانند به راحتی به کشور های مختلف حتی با محدودیت های مرزی وارد شوند. با شیوع این ویروس بسیاری از کشور ها مسافران را به محض ورود دو هفته قرنطینه کرده و سپس اجازه ورود به کشور را می دادند. البته در حال حاضر برخی از کشور ها این محدودیت ها را کمی کم کرده اند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا