یک شرکت ایرانی ضایعات چوب و آهن را به کالای صنایع‌دستی تبدیل می‌کند

اخبار بازار – قاسم باقری در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: تبدیل ضایعات چوب به محصولات صنایع‌دستی به جز آثاری که در بخش تولید و اشتغال دارد، به حفظ محیط‌زیست نیز کمک می‌کند چون برای تولید هر نوع محصولات چوبی باید درختی قطع می‌شد.
وی افزود: استقبال مردم برای استفاده از تزئینات، مبلمان و دکوراسیون سنتی در سال‌های اخیر افزایش یافته و متقاضیان این نوع محصولات روز به روز در حال افزایش است.
وی ادامه داد: از حدود 20 سال پیش کارم را از تولید فرفورژه شروع کردم و بتدریج با تبدیل محصولات بازیافتی، لوازم دکوری منزل را با استفاده از خلاقیتم ادامه دادم.
مدیرعامل شرکت نوین دکور گفت: در حال حاضر هیچ محدودیتی برای تولید ندارم و بر اساس سفارش مشتری اقدام به تهیه و تولید انواع محصولات تزئینی و مبلمان می‌کنم.
وی با اشاره به وضعیت خوب بازار داخلی محصولات دکوری افزود: همچنین برخی از محصولات تولیدی این واحد، توسط واسطه‌های تجاری به کشورهای اروپایی صادر می‌شود ضمن اینکه از کشور عراق نیز سفارش‌هایی داشته و دارم.
باقری در پاسخ به این سؤال که چه انتظاری از مسئولان دارید، گفت: نیازی به هیچ نوع حمایت و یا تسهیلات بانکی ندارم؛ فقط می‌خواهم که دستگاه‌های ذیربط مانند وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی برای فروش محصولاتم هماهنگی‌های لازم را ایجاد کنند.
وی افزود: وقتی تقاضا برای محصولات تولیدی کشور افزایش یابد، به همان نسبت میزان تولیدات و به تبع آن، اشتغال نیروهای کار داخلی به ویژه برای جوانان افزایش می‌یابد.

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا