قیمت شیرینی در آستانه شب یلدا مشخص شد

اخبار بازار؛ نرگس‌السادات حجازیان – رئیس اتحادیه قنادان در گفتگو با خبرنگار روزنامه «امروز» با بیان اینکه قیمت‌ها طبق مصوبه سازمان حمایت از تولیدکننده و مصرف‌کننده در تیرماه سال جاری است و شیرینی هیچ نوع افزایش قیمتی ندارد، افزود: ۵ نوع شیرینی پرمصرف و محبوب ایرانیان در ایام مختلف سال و به‌ویژه در شب یلدا بدون تغییر قیمت عرضه می‌شوند‌.
علی بهره‌مند عنوان کرد: بهای هر کیلو شیرینی تر ۳۵هزار تومان، شیرینی دانمارکی ۲۸هزار تومان، شیرینی زبان ۲۸ هزار تومان، پاپیونی ۲۸ هزار تومان و کیک یزدی ۲۱ هزار تومان است. مابقی شیرینی‌ها نسبت به مواد و کیفیت تولید با نظارت اتحادیه قیمت‌گذاری شده است.
رئیس اتحادیه قنادان و شیرینی فروشان ادامه داد: مشکل خاصی در عرضه شیرینی وجود نداشته و همکاران در سطح شهر، آمادگی لازم برای توزیع انواع شیرینی در شب یلدا را دارند.
بهره‌مند با اشاره به اینکه قنادی‌ها هیچ‌گونه سوبسیدی از سوی دولت دریافت نمی‌کنند، تأکید کرد: علیرغم آزاد بودن نرخ مواد در این صنف، هیچ‌گونه مشکلی چه از لحاظ مواد اولیه و چه پخت و عرضه شیرینی وجود نداشته و کمبودی نیز برای شب یلدا نخواهیم داشت.
رئیس اتحادیه قنادان خاطرنشان کرد: مردم می‌توانند در صورت مشاهده، گران‌فروشی، کم‌فروشی و یا عرضه شیرینی بی‌کیفیت با سامانه ۱۲۴ وزارت صمت و همچنین شماره‌های ۶۶۹۴۴۴۹۹ یا ۶۶۹۴۴۴۱۱ اتحادیه قنادان؛ تماس گرفته و شکایت خود را اعلام کنند که در اسرع وقت به شکایت آنها رسیدگی خواهد شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا