اول آذر ماه، آخرین فرصت شرکت در جشنواره نوآوری‌ در حوزه ساخت و ساز

اخبار بازار – نخستین دوره جشنواره ملی نوآوری در حوزه ساخت و ساز به همت شرکت توسعه خدمات کارآفرینی مسکن در دی ماه امسال برگزار می‌شود.

دبیرخانه این جشنواره از حدود دو ماه گذشته نسبت به ثبت‌نام علاقمندان به شرکت در جشنواره و ثبت محصولات ابداعی و ایده‌های فناورانه در حوزه ساخت و ساز اقدام کرده و بر اساس آخرین فراخوان، با توجه به بروز برخی مشکلات در زمینه دسترسی به اینترنت در روزهای اخیر، مهلت ثبت‌نام که پیش‌تر 28 آبان اعلام شده بود، به اول آذرماه تغییر کرد.

شرکت توسعه خدمات کارآفرینی مسکن با برگزاری این جشنواره به دنبال برقراری ارتباط مستقیم میان تولیدکنندگان خلاق و بازار ساخت و ساز کشور است، چراکه هنوز بسیاری از محصولات ابداعی در این عرصه، چه محصولاتی که به تولید انبوه رسیده و چه محصولاتی که هنوز تجاری نشده، ناشناخته باقی مانده است.

معرفی ایده‌ها و محصولات به بازار ساخت و ساز می‌تواند زمینه‌ساز جذب سرمایه‌گذار برای راه‌اندازی خط تولید محصول و ارایه آن به بازار باشد و شرکت توسعه خدمات کارآفرینی در همین راستا نسبت به دعوت از شرکت‌های بزرگی که از سرمایه‌گذاران بازار ساخت و ساز کشور به شمار می‌آیند، نظیر شرکت‌های ذیل گروه مالی بانک مسکن دعوت کرده است تا ضمن اطلاع از تازه‌ترین ابداعات در حوزه ساخت و ساز، فضایی برای مذاکرات اولیه به منظور همکاری‌های آتی میان نوآوران، استارت‌آپ‌ها و فعالان حوزه ساخت و ساز ایجاد شود.

شرکت توسعه خدمات کارآفرینی بانک مسکن همچنین، در حال مذاکره با صنف انبوه‌سازان برای حضور در جشنواره مذکور است تا این ارتباط دو سویه میان بازار و مبتکران را تقویت کند.

پذیرفته‌شدگان در این جشنواره محصول‌محور که پس از یک مرحله داوری و تایید اصالت محصول تولید شده مشخص می‌شوند، طی روزهای برگزاری این جشنواره در دی ماه، از غرفه رایگان برای معرفی و عرضه محصول خود برخوردار می‌شوند و افزون بر این می‌توانند از طیف متنوعی از خدمات ارایه شده به شرکت‌کنندگان از جمله برگزاری کارگاه‌های متنوع و خدمات مشاوره، به صورت کاملا رایگان استفاده کنند.
یکی از مهمترین خدمات ارایه شده به شرکت‌کنندگان در این جشنواره، خدمات مشاوره است. بسیاری از صاحبان ایده و محصول از فنون مذاکره با سرمایه‌گذاران بی‌اطلاع هستند که این فنون به آنها آموزش داده خواهد شد.

همچنین گروهی از افراد به آموزش در زمینه دانش‌بنیان شدن محصول نیازمند هستند که پروسه این موضوع و نیز مزایای حاصل از ثبت یک شرکت به عنوان مجموعه دانش‌بنیان برای شرکت‌کنندگان تشریح خواهد شد. از دیگر خدمات مشاوره قابل ارایه به شرکت‌کنندگان در این جشنواره نیز می‌توان به آشنایی با فرآیند ثبت اختراع و پیش‌نیازهای این موضوع اشاره کرد.

تیم‌های استارت‌آپی و علاقمندان به نوآوری در صنعت ساخت و ساز می‌توانند تا پایان هفته جاری ، محصولات ابداعی خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند. وبسایت www.maxino.org برای ثبت‌نام در این رویداد و اطلاع‌رسانی‌های بعدی در دسترس علاقمندان قرار دارد اما با توجه به بروز برخی مشکلات مقطعی در دسترسی به اینترنت، امکان ثبت‌نام تلفنی در این جشنواره نیز فراهم شده و علاقمندان می‌توانند دیتای مورد نیاز برای تکمیل ثبت‌نام خود را به صورت حضوری یا ارسال CD، فلش و نظایر آن به این شرکت ارسال کنند.

ثبت‌نام تلفنی علاقمندان به شرکت در این رویداد از طریق شماره تلفن 22094736-021 ، داخلی «519» و «521» میسر است و در مرحله بعد، محتوای مورد نیاز برای تکمیل ثبت‌نام به صورت فیزیکی از ثبت‌نام‌کنندگان دریافت خواهد شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا