تلاش می‌کنیم در شهرداری مسیر شهید آوینی را دنبال کنیم

اخبار بازار – غلام‌حسین محمدی رییس مرکز ارتباطات و روابط بین‌الملل شهرداری تهران در همایش هم‌راز با شقایق که برای نکوداشت ایثارگران و اهالی رسانه فعال در حوزه دفاع مقدس برگزار شد، گفت: ما دهه‌شصتی‌ها که در شهرداری به شهروندان تهرانی و خانواده‌های شهدا خدمت می‌کنیم، توفیق حضور در جبهه‌ها را نداشتیم اما این توفیق را یافته‌ایم که در خدمت مردم شهیدپرور باشیم.
او افزود: ما آوای جنگ را با صدای دلنشین شهید آوینی‌ها و مرحوم کریمی‌ها شنیده‌ایم و امیدوارم این مسیر نورانی با پژواک این صداها ادامه پیدا کند که مجدانه فعالیت کردند؛ ما نیز در شهرداری تهران سعی می‌کنیم این مسیر را در همه فعالیت‌ها، به‌خصوص فعالیت‌های مرتبط با حوزه رسانه، جدی بگیریم.
محمدی ادامه داد: همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند، دفاع مقدس ادامه دارد و امروز تنها عناصر آن عوض شده؛ ما امروز در جنگ اقتصادی و رسانه‌ای بزرگی هستیم که به‌خصوص در حوزه رسانه‌ای ابعاد متعددی دارد و سنگر دفاع در این جنگ به‌خوبی حفظ می‌شود.
رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران خاطرنشان کرد: ما به‌عنوان نسل انقلاب اسلامی آن‌چه از جنگ به یاد داریم، وحدت و انسجام و روایت غیرت و دلسوزی رزمندگان است. امیدوارم این دست‌آورد امروز هم در عرصه فعالیت حفظ شود چرا که امروز هم کشورمان به وحدت و انسجام نیاز دارد.
گفتنی است پیروز حناچی شهردار، محسن هاشمی رئیس شورای‌شهر تهران و سردار سرتیپ اسماعیل کوثری جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله سپاه پاسداران نیز در این همایش حضور داشتند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا