توسعه کشور از گذر علم و دانش اتفاق می افتد

اخبار بازار – پیروز حناچی در این مراسم ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی جدید، گفت: به دلیل تقارن این روزها با سالگرد آغاز هشت سال دفاع مقدس، یاد شهدای گرانقدر و ایثارگران کشور و به‌ویژه شهدا و ایثاگرانی که در این مدرسه دانش آموختند را گرامی می داریم.

وی با بیان اینکه مدرسه البرز یکی از تاریخی‌ترین مدارس کشور است و به دلیل سابقه، معماری و عملکرد آموزشی همواره نام‌آور بوده و در تاریخ آموزش کشور درخشیده است، خطاب به دانش آموزان اظهار کرد: به زودی شما هم نقش و سهمی در اداره کشور خواهید داشت. امیدوارم تلاش کنید که این دوران را پربرکت پشت سر بگذارید تا مشکلات کشور به دستان شما حل شود. موفقیت و توسعه هر کشور از گذر علم و دانش و تحقیقات است که به نتیجه می‌رسد. امیدوارم شما به عنوان نسل چهارم انقلاب تأثیرگذارتر از نسل‌های پیشین باشید. در حال حاضر انرژی و شور جوانی دارید که این ها بزرگ ترین سرمایه کشور است. می‌توانید ایده‌های خلاقانه و جدید برای اداره امور کشور داشته باشید و ان‌شاءالله با موفقیت، موثرتر از پیشینیان خواهید بود.

شهردار تهران ادامه داد: بخش زیادی از زندگی شهروندان در فضاهای شهری اتفاق می‌افتد، تلاش ما این است که با بالابردن کیفیت این فضاها زندگی خوبی برای مردم بسازیم. رعایت نظم و اصول و یادگیری قواعد اجتماعی در سال‌های ابتدایی نوجوانی شکل پیدا می‌کند و بسیاری از مسایل و مشکلات ما در شهر به دست جوانان حل خواهد شد. چالش‌های آلودگی هوا، ترافیک و پسماند مشکلاتی هستند که اگر نسل شما درست درباره آنها آموزش ببینند و درک درستی داشته باشند، مطمئنا تاثیر بسزایی در حل آنها خواهد داشت. واقعیت این است که کشور نیازمند نیروهای باشور و نشاط و خلاق جوان است.

گفتنی است؛ حامد مظاهریان معاون برنامه‌ریزی، توسعه شهرداری و امور شورای شهرداری تهران و امیر سرتیپ شرفی معاون عملیات نیروی زمین ارتش نیز در این مراسم حضور داشتند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا