جزئیات جلسه هم اندیشی صبح امروز اعضای شورا با شهردار تهران

اخبار بازار – محسن هاشمی رفسنجانی پیش از آغاز جلسه امروز شورای شهر تهران با اشاره به نشست هم‌اندیشی صبح امروز با شهردار تهران با بیان اینکه باحناچی درباره وضعیت درآمدی شهرداری صحبت شد، اظهار کرد: در این نشست اعضای شورای شهر نگرانی‌هایی را که پیش از این در شورا درباره تحصیل درآمد مطرح شده بود را اعلام کردند و بحث‌های جامعی در این باره صورت گرفت و تذکراتی ارائه شد که یکی از آنها مربوط به بودجه غیرنقد شهرداری بود.
رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه بودجه شهرداری به دو بخش نقدی و غیرنقدی با تخصیص 30 به 70 تقسیم می‌شود، گفت: هم‌اکنون تحقق درآمد نقدی حدود 90 درصد است که باید به 100 درصد برسد. این در حالی است که باید بودجه غیرنقد هم فعال شود.
هاشمی با بیان اینکه به گفته شهردار تهران هم‌اکنون بودجه غیرنقدی هم فعال شده تصریح کرد: باید سامانه‌ای افتتاح شود تا شهرداران مناطق بتوانند به وسیله این سامانه بودجه غیرنقد را محقق کنند.
رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه 9 هزار میلیارد تومان از بودجه شهرداری متعلق به بخش شهرسازی است، عنوان کرد: هم‌اکنون تراکم بر اساس طرح تفصیلی ارائه می‌شود و تراکم‌فروشی خارج از این طرح اتفاق نمی‌افتد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا