بررسی اصلاحیه مصوبه ساماندهی تبلیغات محیطی در شهر تهران

اخبار بازار – محمدجواد حق شناس در صد و شصت و پنجمین جلسه شورای شهر تهران با اشاره به اصلاحیه مصوبه ساماندهی تبلیغات محیطی در شهر تهران گفت: این اصلاحیه برای حضور صاحبان کالا و تبلیغات در راستای رونق تولید ملی و حضور مستقیم برای استفاده از تبلیغات محیطی شهر تهران و امکان بهره برداری بهینه از کلیه کالاهاست.
وی ادامه داد: با سازمان زیباسازی برای اصلاح لایحه فوق همکاری داشته که طبق ماده چهارم این لایحه، شهرداری تهران (سازمان زیباسازی شهر تهران) موظف است نسبت به ایجاد شرایط و زمینه برای رقابت آزاد و قانونمند بین صاحبان نام و نشان تجاری و شرکت های تبلیغاتی مجاز و واجدصلاحیت در زمینه تبلیغات محیطی و توزیع عادلانه بهره برداری تبلیغاتی با رعایت قوانین و مقررات اقدام کند.
رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران بیان کرد: سازمان زیباسازی موظف است به منظور کسب سهمی از بازار تبلیغات اینترنتی و فضای مجازی با رعایت قوانین بر فضای مجازی، موضوع را امکان سنجی و شیوه عمل آن را حداکثر تا شش ماه ابلاغ کند.
حق شناس با بیان اینکه این لایحه موجب فراهم شدن شرایطی برای صاحبان کالا و خدمات و امکان حضور فعالان اقتصادی است، اضافه کرد: در واقع یکی از ابزارهای مهم تبلیغاتی بعد از شنیداری که صدا و سیما آن را در اختیار دارید، امکان تبلیغات محیطی است که آن را امروز به صورت حرفه ای و ساماندهی شده شاهد هستیم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا