ابقاء «هاشمی» بر ریاست شورای شهر تهران برای سومین سال

بازار ایران – در جلسه شورای شهر تهران ، انتخاب هیات رییسه شورای شهر به عنوان اولین دستور روی میز بررسی اعضای شورای شهر قرار گرفت.
اعضای شورای شهر پس از انداختن آرای خود به صندوق، نهایتا محسن هاشمی رفسنجانی را با 18 رای برای سال سوم به عنوان رییس شورای شهر انتخاب کردند.
از 21 عضو شورا، 3 نفر رای سفید دادند.

 

 

به گزارش ایسنا، برای کرسی ریاست شورای شهر، بجز محسن هاشمی، عضو دیگری از شورا کاندیدا نشده بود.
در انتخابات امروز هیات رئیسه شورای شهر تهران، ابراهیم امینی با ۱۷ رای در سمت نایب رئیس شورا باقی ماند.
زهرا نژادبهرام با ١۶ رای و بهاره آروین با ١۴ رای به عنوان دو منشی هیات رئیسه انتخاب شدند.
علی اعطا برای دو سال باقی‌مانده تنها کاندیدای پست سخنگویی شورای شهر بود که با ۲۰ رای مجددا به عنوان سخنگو انتخاب شد.

امینی نایب رییس شورای شهر تهران ماند

جلسه علنی شورای شهر تهران

در انتخابات امروز هیات رییسه شورای شهر تهران ابراهیم امینی به عنوان نایب رئیس انتخاب شد.

صبح امروز اعضای شورای شهر تهران انتخاب اعضای هیات رییسه را در دستور کار قرار دادند که از 21 عضو حاضر در صحن شورای شهر محسن هاشمی با کسب 18 رای توانست برای بار سوم و پیاپی به صندلی سبز ریاست شورای شهر تهران تکیه زند.

در ادامه محسن هاشمی از اعضای شورای شهر خواست در صورتی که کاندیدای نایب رییسی شورای شهر هستند، به شوخی خواست با صدای بلند “بله” بگویند که ابراهیم امینی نایب رییس شورای شهر ضمن اعلام کاندیداتوری خود برای کرسی نایب رییسی شورا،  گفت: خود را در معرض رای مردم قرار می‌دهم.

مجید فراهانی رییس فعلی کمیته بودجه نیز با اعلام کاندیداتوری خود برای نایب رییسی گفت خود را در معرض رای اعضای شورا قرار می‌دهم.

به گزارش ایسنا، ابراهیم امینی با 17 رای و مجید فراهانی با 4 رای توانستند در این انتخابات شرکت کنند و امینی نایب رییس ماند.

امینی پس از ابقا در نایب رییسی از اعضای شورای شهر تشکر کرد.

منشی‌های هیات رییسه شورای شهر تهران ابقا شدند

جلسه علنی شورای شهر تهران

دو منشی هیات رییسه در سال سوم شورای پنجم شهر تهران، انتخاب شدند.

در جلسه صبح امروز شورای شهر تهران، انتخابات هیات رییسه روی میز بررسی شورا قرار گرفت و محسن هاشمی با ۱۸ رای به عنوان رییس شورا و ابراهیم امینی با ۱۷ رای به عنوان نایب رییس در سمت‌های خود ابقا شدند.

در ادامه، اعضای شورای شهر انتخاب دو منشی را در دستور کار خود قرار دادند که خانم‌ها زهرا نژادبهرام و بهاره آروین منشی‌های فعلی و الهام فخاری برای پست منشی کاندید شدند.

به گزارش ایسنا، اعضای شورای شهر نیز نهایتا پس از نوشتن نام کاندیدا بر روی برگه‌های زرد انتخابات، به زهرا نژادبهرام ۱۶ رای، بهاره آروین ۱۴ و به الهام فخاری ۹ رای دادند که نهایتا خانم‌ها نژادبهرام و آروین به عنوان منشی انتخاب شدند.

 

سخنگوی شورای شهر تهران ابقا شد

علی اعطا عضو شورای شهر پتجم تهران

علی اعطا سخنگوی شورای شهر تهران برای دو سال باقی‌مانده شورای شهر پنجم انتخاب و ابقا شد.

در جلسه امروز شورای شهر تهران انتخاب هیات رییسه برای سال سوم انجام شد که محسن هاشمی به عنوان رییس، ابراهیم امینی به عنوان نایب رییس و بهاره آروین و نژاد بهرام به عنوان منشی‌ها در سمت‌های خود ابقاء شدند.

به گزارش ایسنا، پست سخنگویی در شورای شهر تهران تنها پستی است که به صورت دو سال یکبار در معرض رای اعضای شورای شهر قرار می‌گیرد و علی اعطا برای دو سال باقی‌مانده تنها کاندیدای پست سخنگویی شورای شهر بود که با ۲۰ رای مجددا به عنوان سخنگو انتخاب شد.

حسن رسولی خزانه‌دار شورای شهر تهران ماند

حسن رسولی

با رای اعضای شورای شهر تهران، حسن رسولی به عنوان خزانه‌دار شورای شهر در سمت خود ابقا شد.

همچنین حسن رسولی بعنوان تنها کاندیدای پست خزانه‌داری شورای شهر تهران توانست با کسب  ٢١ رای به عنوان خزانه‌دار شورا برای دو سال آتی شورای شهر پنجم انتخاب شود.

وی در دو سال ابتدایی آغاز بکار شورای شهر پنجم نیز به عنوان خزانه‌دار فعالیت می‌کرد.

 منبع: ایسنا

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا