«رسیس» با افتخار یک ‌ساله شد

بازار ایران – به گزارش بازار ایران، خانواده‌ی جوان «رسیس» سربلند و مفتخر است که با حمایت و پشتیبانی مدیر عامل پرداخت الکترونیک سامان و همکاری شبانه‌روزی مدیران و همکاران سپ، بیشتر از گذشته 1750 نسخه راهکاری را که با تلاش و صبوری همه دوستانمان در سپ و رسیس نصب شده، به مجموعه بزرگی از مشتریان راضی و وفادار هر دو خانواده‌ی بزرگ این صنعت تبدیل کند.
قطعاً سربلندی و موفقیت امروز «رسیس» مرهون راهنمایی‌ها و هدایت‌های همیشگی خانواده‌ی بزرگ پرداخت الکترونیک سامان بوده است. مدیران و جوانان با استعداد همکار در «رسیس» در ادامه این راه پر فراز و نشیب، همچنان منتظر راهنمایی، انتقاد، پیشنهاد و نظرات ارزشمندتان هستند.
شرکت ارتباطات پیوسته ایرانیان به پشتوانه سال‌ها سابقه نرم‌افزاری مدیران ارشد خود و به انگیزه نوآوری در حوزه نرم‌افزار- به طور خاص در ارائه راهکارهای فروشگاهی متصل به سیستم‌های پرداخت بانکی- تأسیس شد.
راهکارهای نرم‌افزاری، مشهورترین محصول رسیس، مناسب کسب و کارهای مختلف است. در طراحی و تولید راهکارهای رسیس همواره سعی بر طراحی محیطی ساده با کاربری آسان بوده تا کاربران با هر میزان اطلاعات حسابداری به راحتی از آن استفاده کنند. در عین حال ساختاری قوی و حرفه‌ای آن است که باعث اطمینان خاطر مدیران کسب و کارها می‌شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا