دومین دوره فینال رویداد استارتاپ جاده ابریشم برگزار خواهد شد

مجله آنلاین موبنا – اهداف رویداد استارتاپ جاده ابریشم معرفی استارتاپ‌های برتر ایرانی، برقراری ارتباط  و شبکه‌سازی اکوسیستم استارتاپی ایران و جهان، انتقال دانش و تجربه بهترین کارآفرینان داخلی و خارجی با اکوسیستم استارتاپی ایران است.

روند کار استارتاپ جاده ابریشم به این صورت است که هر سال  در شهر‌های محدودی برگزار می شود. در سال ۱۳۹۶ تیم برگزار‌کننده و داوری به هفت شهر ایران شامل تبریز، اصفهان، یزد، تهران، شیراز، رشت و مشهد سفر کردند. اما در سال ۱۳۹۷ تعداد شهر‌ها با توجه به شرایط اقتصادی کشور محدود به ۵ شهر شد و این رویداد ملی و بین المللی در شهرهای تهران، تبریز، مشهد، شیراز و کرمان برگزار شد.

اولین دوره این رقابت با ثبت‌نام ۴۰۰ استارتاپ شروع شد که ۸۴ استارتاپ برای رقابت پذیرفته شده و ۱۶ استارتاپ به مرحله فینال که  ۲۹ و ۳۰ فروردین ۹۷ در جزیره کیش برگزار شد راه یافتند. در دومین دوره نیز ۲۸۰ استارتاپ جدید ثبت نام کردند که در نهایت ۵۵ استارتاپ برای رقابت پذیرفته شدند و ۸ استارتاپ به مرحله فینال راه یافتند.

مخاطبین جاده ابریشم را فعالان اکوسیستم استارتاپی، سرمایه‌گذاران، استارتاپ‌ها و علاقمندان به کارآفرینی تشکیل می‌دهند. در این رویداد فرصت شبکه‌سازی تخصصی و آشنایی با سایر استارتاپ‌ها، سخنرانی‌ها و پنل‌‌های تخصصی با حضور کارآفرینان برتر ایران و جهان فراهم است.

فینالیست‌های دومین دوره رویداد استارتاپ جاده ابریشم:

۱. پذیرش۲۴ (کلینیک مجازی و نوبت‌دهی پزشکان) – برنده رویداد کرمان

۲. الفبا (برنامه به اشتراک‌گذاری آموزش بر روی کتاب‌های درسی و جزوات) – برنده رویداد شیراز

۳. فن‌آسا (فناوری‌های آینده‌ساز و اثرگذار، ساخت قاشق مخصوص بیماران پارکینسون) – برنده رویداد مشهد

۴. هانیلی (پلتفرمی برای ارتباط زنبورداران و خریداران عسل) – برنده رویداد تبریز

۵. دیالوگ (اپراتور هوشمند پاسخگویی به سوالات و مشکلات مشتریان به صورت بلادرنگ) – برنده رویداد تهران

۶. سه‌سوت‌جابز (سامانه استخدامی) – برنده رویداد تهران

۷. این‌پین‌اپ (اپلیکیشن جستجو و درخواست ملک) – برنده رویداد تهران

۸. کریدورز (سرویس خدمات حمل و نقل ریلی) – برنده رویداد تهران

رویداد جاده ابریشم این فرصت را برای اکوسیستم استارتاپی ایران فراهم آورده تا در کنار یکدیگر به آموزش بپردازند و در راه کارآفرینی تجربیات خود را با یکدیگر به اشتراگ بگذارند. این رویداد بین المللی از سال ۹۶ در تلاش است ضمن معرفی بهترین استارتاپ‌های ایرانی بستری برای رشد، شبکه‌سازی و شتابدهی آنلاین آنها فراهم آورد.

جاده ابریشم

رویداد استارتاپ جاده ابریشم در روز‌های ۱۲ و ۱۳ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۰ صبح (پذیرش و صبحانه کارآفرینان از ساعت ۸:۳۰) تا  ساعت ۱۷ برگزار خواهد. در طی دو روز، ۹ سخنرانی و ۷ پنل‌ تخصصی با موضوعاتی مانند: چالش‌ها و آینده استارتاپ‌ها در ایران، تکنولوژی‌های آینده مانند هوش مصنوعی و بلاکچین، چالش‌های سرمایه‌گذاری، گردشگری، بررسی شرایط منابع انسانی‌ در ایران و ارتباط با رسانه انجام خواهد شد. در مجموع ۳۵ سخنران شامل ۹ سخنران خارجی و ۲۶ سخنران ایرانی در رویداد حضور دارند.

استارتاپ جاده ابریشم رویدادی مستقل و ناسودبر است که توسط ۸ کارآفرین و جامعه ساز استارتاپی بنیان نهاده شده و با کمک ۱۰۰ داوطلب برگزار می‌شود.

برای اطلاعات بیشتر بیشتر می‌توانید به صفحه ایوند استارتاپ جاده ابریشم به این اینجامراجعه کنید.

 منبع: آکادمی فروش

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا