تشریح اقدامات همراه اول در حوزهی خدمات اپراتوری و کمک به سیلزدگان اخیر
مجله آنلاین موبنا – شاهین آرپناهی توئیت کرد:
در مواجهه با سیل دو دسته اقدامات را دنبال کردیم:
یکی در حوزه خدمات اپراتوری که حفظ پایداری ارتباطات، رایگان سازی ارتباطات مردم در مقطع اوج بحران، راه اندازی سیستم هشدار و ارسال بیش از ۵٠٠ میلیون پیامک هشدار از جمله این اقدامات بود.
گروه دوم اقدامات در جهت کمک به سیل زدگان بود. با حضور مدیران ارشد همراه اول در مناطق سیل زده و شناسایی نیازها؛ اقدامات مختلفی از تامین غذای گرم، تا ارسال ١٠٠٠ تخته پتو، یا ارسال دو وانت پوشک بچه که روز اول کمیاب شده بود، ارسال ٣٠٠ شارژر گوشی تلفن همراه، حتی تامین بیش از ۵٠ پمپ کف کش و لجن کش جهت پاکسازی منازل انجام شد.
منبع: سیتنا