ارتباط همه روستاهای شمیرانات به فیبرنوری برقرار شد

مجله آنلاین موبنا – به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان تهران، مرتضی رضایی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان تهران در جلسه شورای مدیران ICT استان تهران، در محل فرمانداری شهرستان شمیرانات، با اعلام اینکه تمام 16 شهرستان و 42 شهر استان تهران متصل به اینترنت پرسرعت هستند، گفت: در شهرستان شمیرانات روستای فاقد ارتباط نداریم و تلاش آینده ما برای ارتقاء سطح کیفیت خدمات است.
وی در مورد هدف از برگزاری جلسه مدیران ICT استان تهران در محل فرمانداری شهرستان شمیرانات افزود: یکشنبه 12 اسفند جلسه شورای مدیران ICT استان تهران جهت بررسی وضعیت ارتباطات و فناوری اطلاعات شهرستان شمیرانات در فرمانداری این شهرستان تشکیل و تصمیمات مناسبی برای ارتقا کیفیت ارائه سرویس به شهروندان اتخاذ شد.
به گفته رضایی عدم همکاری در تامین فضا برای توسعه شبکه بخصوص در مناطق شمالی تهران مشکلاتی را برای ارائه سرویس مطلوب ایجاد کرده است و وی خواستار همکاری فرمانداری شهرستان برای رفع این موانع شد.
در ادامه ابراهیم یافتیان عضو هیات مدیره شرکت مخابرات ایران با بیان اینکه شرکت مخابرات در راستای سیاست های وزارت ارتباطات برای بهبود کیفیت سرویس ها تلاش می کند، از اتصال همه روستاهای شهرستان شمیرانات به فیبر نوری خبر داد.
محسن قاسمی مدیرکل تنظیم مقررات منطقه شمال نیز با بیان اینکه نظارت بر عملکرد اپراتورها برای ارایه خدمات مناسب و انجام تعهدات با دقت کامل انجام می شود، گزارش درایو تست های انجام شده از کیفیت پوشش ارتباطی در مناطق مختلف شمیرانات را ارایه کرد.
بنابه این گزارش، استان تهران به لحاظ شاخص توسعه یافتگی ارتباطات و فناوری اطلاعات (IDI)، دارای رتبه اول در کشور است.

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا