تعطیلات با یک چمدان حرفه ایی! (+فیلم و عکس)

مجله آنلاین موبنا؛ محمدمهدی حیدرپور چمدان جی-رو با دو چرخ بزرگ خود چیزی فراتر از حمل بار را در اختیار کاربر قرار می دهد. چمدان هوشمند جی-رو با طراحی ظاهری زیبا و جذاب خود از ابعادی برابر با 355 × 559 × 228 میلیمتر و وزن 3.58 کیلوگرم سود می برد.

در ساخت چمدان جی-رو از نایلون بالستیک کوردورا و پلیمرهای مورد استفاده در صنایع هوایی به منظور ارائه بدنه ای بادوام و مقاوم در آب استفاده شده است. افزون بر این، دسته تلسکوپی چهار مرحله ای این چمدان از آلومینیوم مورد استفاده در صنایع هوایی ساخته شده و بیش از 172 میلیمتر طول دارد.

G RO10

یکی از تاثیرگذارترین ویژگی های چمدان جی-رو چرخ های منحصر به فرد آن است. بزرگی قطر چرخ ها نزدیکی مرکز ثقل آنها به محور چرخش را موجب شده که تعادل بهتر را به ارمغان می آورد و حمل و نقل چمدان را برای کاربر تسهیل می کند. این چرخ ها که از پلیمرهای فوق قوی مورد استفاده در صنایع هوایی و سلاح گرم ساخته شده اند حرکت چمدان در هر سطحی را امکان پذیر می کنند.

 G RO6

امکان انتخاب یک پاوربانک 23 هزار میلی آمپر ساعتی برای چمدان جی-رو وجود دارد که به همراه دو درگاه یواس‌بی و یک خروجی برق جهانی امکان شارژ دستگاه های قابل حمل کاربر را فراهم می کند. داک شارژ این چمدان به عنوان پایه تبلت نیز قابل استفاده است.

G RO8

افزون بر این، با استفاده از یک ماژول الکترونیکی اختیاری می توان از ویژگی هایی مانند ردیاب موقعیت مکانی داخلی و ردیاب مجاورت بهره‌مند شد. با استفاده از فناوری های جی‌اس‌ام-جی‌پی‌آر‌اس و بلوتوث کاربر می تواند از تلفن هوشمند و یک اپلیکیشن اختصاصی موقعیت مکانی چمدان در هر نقطه از جهان و یا مکان آن روی چرخ بار فرودگاه را ردیابی کند.

 G RO13

G RO5

G RO7

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا