بانک دیجیتال، تفکر دیجیتالی می خواهد
موبنا – به گزارش موبنا، در ابتدای جلسه علیزاده معاون استان ضمن اشاره به اهمیت مقطع زمانی باقیمانده تا پایان سال، نقش همکاران صف را بسیار با اهمیت خواند و گفت: کارکنان صف به عنوان سربازان خط مقدم، نقشی تعیین کننده در پیشبرد اهداف بانک دارند. وی همچنین با اشاره به اهمیت آموزش در پیشرفت یک سازمان بیان کرد: سازمان های آموزش محور همواره سازمان هایی پویا و موفق خواهند بود. از این رو از کارکنان انتظار می رود ضمن توجه به بخشنامه ها و اطلاعیه های صادره، در زمینه بانکداری مدرن اطلاعات خود را به روز نمایند و در انتقال این اطلاعات به مشتریان شعب همواره کوشا باشند.
در ادامه نماینده بازاریابی استان به اهمیت نقش دستگاه های پایانه فروش اشاره کرد و گفت: این دستگاه ها می تواند به عنوان ابزاری جهت جذب منابع پنهان بسیار تاثیر گذار باشد. بنابراین کلیه همکاران بایستی در راستای اهداف جشنواره پذیرندگان پایانه فروش قدم برداشته تا ضمن کاهش هزینه های جاری بانک، نسبت به درآمدزایی و افزایش منابع ارزان قیمت اقدامات لازم صورت گیرد.
در ادامه فاطمی معاون استان، ضمن اشاره به اهمیت طرح اوج ایران زمین و جشنواره بانکداری الکترونیک، از نمایندگان شعب خواست تا در مراجعات حضوری به پذیرندگان پایانه های فروش، نسبت به معرفی همراه و ترغیب آنها به استفاده بیش از پیش از این اپلیکیشن اقدام نمایند.
وی همچنین با بیان اینکه دستیابی به بانک دیجیتال، تفکر دیجیتال می خواهد، گفت: از کلیه همکاران مستقر در شعب انتظار می رود تسلط لازم و کافی در ارائه و انتقال محصولات متنوع بانک در حوزه بانکداری دیجیتال داشته باشند.