در رقابت ویز با گوگل‌مپ کدام یک پیروز می‌شوند؟

موبنا – گوگل با افزودن قابلیت و ویژگی‌های شگفت انگیز و منحصر بفردی که در برنامه گوگل مپ اضافه کرده است، بدین منظور خواسته نظر و توجه خیل عظیمی از کاربران برنامه‌های نقشه‌های آنلاین جغرافیایی در جهان را به سمت و سوی خود جلب کند و بدین ترتیب به تکمیل و بهبود پلتفرم اپلیکیشن گوگل‌مپ بپردازد.

حالا به عقیده بسیاری از کارشناسان و تحلیلگران فعال در حوزه فناوری، گوگل تصمیم گرفته است که با ایجاد تغییر و تحولاتی سازنده و مفید در پلتفرم خود، به جنگ با برنامه ویز ( Waze ) بپردازد و بدین ترتیب در این رقابت تنگاتنگ پیروز میدان شود. آنها بر این باورند که گوگل علی رغم تصاحب امتیاز و سهام اپلیکیشن ویز، هنوز هم قصد دارد که برنامه اختصاصی خود، گوگل مپ، را که به صورت پیش فرض بر روی گوشی‌های هوشمند اندرویدی نصب و مورد استفاده قرار می‌گیرد، بهتر و پیشرفته‌تر از ویز معرفی کند و در همین راستا نیز تلاش‌های زیادی کرده است.

بر اساس گزارش وب سایت phonearena، گوگل در چند ماه گذشته قابلیت‌های جدیدی همچون نمایش محدودیت سرعت و اعلام تصادفات جاده‌ای و خیابانی در مسیر موردنظر را به پلت‌فرم گوگل مپ اضافه کرده است که هم اکنون می‌توان گفت که گوگل مپ بسیاری از قابلیت و ویژگی‌های ویز را دارد و به نظر می‌رسد که می‌خواهد جای ویز را در میان کاربران و علاقمندان به اپلیکیشن‌های نقشه جغرافیایی بگیرد.

 منبع: ایسنا 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا