دانلود Official TWRP App اپلیکیشن رسمی ریکاوری های TWRP

موبنا – شما با استفاده از این برنامه می توانید نسخه های جدید TWRP را دانلود کنید اما برای نصب آن ها باید دستگاه‌تان روت شده باشد و دسترسی روت را به برنامه داده باشید. همچنین نرم افزار TWRP App قادر است بدون ریبوت کردن دستگاه به حالت recovery این کار را برای شما انجام دهد. ذکر دوباره این نکته خالی از لطف نیست که اگر صرفا احتیاج به چک کردن نسخه های جدید دارید احتیاجی به روت بودن دیوایس اندروید شما نیست اما برای اجرای فرایند هایی چون image flashing باید دستگاه روت شده داشته باشید. باید اشاره کرد که در حال حاضر برنامه قادر است از حافظه داخلی دستگاه فایل image را شناسایی کرده و پروسه فلش کردن را به انجام رساند.

در پستهای قبل به نحوه فلش ریکاوری TWRP با استفاده از فرامین ADB و پیچیدگی های خاص اشاره کردیم خوشبختانه با استفاده از اپلیکیشن رسمی تیم وین ریکاوری به سادگی میتوانید آخرین ورژن کاستوم ریکاوری را فلش کنید.

TWRP App

از جمله تغییرات و بروز رسانی هایی که در این نسخه شاهد هستیم: رفع مشکل کرش شدن برنامه در هنگام انتخاب دستگاه های AT&T و دریافت یک اعلان پس از اتمام پروسه فلش کردن می باشد. گفتنی است که سازنده اپلیکیشن قول داده است که در آینده نزدیک امکان خواندن فایل های ایمیج را از حافظه های جانبی فراهم نماید همچنین نوید امکانات تکمیلی و بیشتر برای این اپلیکیشن در آپدیت های بعدی داده شده است. جا دارد که اشاره کنیم؛ اپلیکیشن Official TWRP App توسط شرکت Team Win LLC به طور رسمی به انتشار رسیده و تا کنون بیش از 50 هزار دانلود را در فروشگاه گوگل پلی تجربه کرده است. این برنامه تا کنون موفق به کسب نمره 4.3 در پلی استور شده است.

اطلاعات:

  • اسم برنامه: Official TWRP App
  • دسته: ابزار
  • ورژن: 1.3
  • شرکت سازنده: Team Win LLC
  • حجم: فایل نصبی: 2 MB
  • ورژن اندروید پیشنیاز: 4.0 و بالاتر

تصاویر TWRP App:

دانلود نرم افزار برنامه رسمی TWRP:

دانلود آخرین ورژن از سایت رسمی با لینک مستقیم

دانلود آخرین ورژن از مارکت گوگل پلی

دانلود ورژن 16 از سرور سایت اندرویدزوم

 منبع: اندروید زوم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا