۹ رونمایی برتر در نمایشگاه سی‌ای‌اس ۲۰۱۹ (+عکس)

موبنا – این ۹ محصول به شرح زیر است:

ANYmal ساخت کمپانی ANYbotics است که برای دلیوری کالا و نیز مانیتورینگ به‌صورت خودران ساخته‌شده است. این ربات راه می‌رود، می‌دود، می‌رقصد، می‌پرد و از کوه بالا می‌رود و می‌توان از آن در صنعت، کشاورزی، سرگرمی و امور اضطراری استفاده کرد.

5120713

Elevate ساخت هیوندای یک خودرو با ۴ پای رباتیک است که ضمن رفتن به جلو مانند خودرو، می‌تواند از دیوار بالا رفته و تا ارتفاع ۱.۵ متر بالا رفته و انسان و یا کالا را در خود جای دهد. برای امداد و نجات نیز مناسب به نظر می‌رسد.

5120714

Holographic meeting platform ساخت Mimesys که هولوگرافیک سه‌بعدی زنده تولید کرده و اجازه دیدن یکدیگر را به‌صورت کنفرانس می‌دهد.

5120716

IMx KURO ساخت نیسان خودروی خودران برقی است که در حالت تعریف‌شده سرعت را بر اساس مود کاربر کم‌وزیاد می‌کند.(در حالت خواب‌آلودگی کم می‌کند)

5120718

iPal ساخت AvatarMind یک ربات آموزشی است که قادر به مکالمه، رقص، گیم بازی و به اشتراک‌گذاری مطالب روی شبکه‌های اجتماعی است. ۲۴ موتور و ۴ چرخ دارد. دستیار فرد سالمند نیز می‌تواند بشود.

5120719

OLED rollable TV screens ساخت ال‌جی مجموعه نمایشگرهای تاشو، انعطاف‌پذیر و ورقه‌ای است که امسال با کنار هم قرار دادن۲۶۸ اسکرین، صحنه‌ای متفاوت را در CES به نمایش گذاشت.

5120717

حلقه هوشمند ساخت STARK سیستم پرداخت الکترونیکی است که روی انگشت کاربر نصب‌شده و کار پرداخت را آسان می‌کند.

5120711

اتوبوس بودن راننده ساخت Bosch مردم را به‌صورت خودران جابجا می‌کند. به سیستم پارکینگ و رزرو به‌صورت شبکه‌ای متصل است.

5120712

FlexPai ساخت Royole یک تبلت/گوشی هوشمند تاشو است که اسکرین نشکن در خود جای‌داده است.

5120715

 منبع: خبرآنلاین

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا