گردهمایی پرسونال برندهای فردای ایران

موبنا – این همایش که با هدف پیرایه زدایی از حوزه برندسازی شخصی، کمک به توسعه فردی نخبگان ایرانی، ایجاد توانایی همراستاسازی برند شخصی صاحبان کسب و کار با برند محصولات و یا سازمان خود، و توانمندسازی نخبگان ایرانی در سطح بین المللی به منظور نام آورتر شدن ایران زمین می باشد دارای محورهای زیر است که در قالب آموزش،کارگاه و انتقال تجربه افراد موفق در حوزه برندسازی شخصی، برگزار می گردد:

  • نقاط تشابه و تفاوت برندسازی شخصی و برندسازی افراد
  • ویژگی های برندسازی شخصی
  • ارکان و ابعاد برندسازی شخصی
  • مراحل گام به گام در برندسازی شخصی
  • مدل های برندسازی شخصی
  • معرفی ابزارهای برندسازی شخصی
  • مرور چند مورد کاوی در خصوص برندسازی شخصی
  • برندهای شخصی در فضای مجازی
  • سخنرانی و انتقال تجربه چند تن از برندهای شخصی ایران
  • کار عملی در حوزه برندسازی شخصی
  • سنجش شایستگی طرح های عملی ارائه شده در کارگاه

در این همایش برای نخستین بار، دکتر شهریار شفیعی (پدر برند ایران) به سخنرانی و آموزش مراحل برندسازی شخصی خواهند پرداخت و افراد و چهره های موفقی که در حوزه برندسازی شخصی و سازمانی فعال می باشند به انتقال تجربیات خود در این زمینه می پردازند.

جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این همایش دو روزه ، می توانید با دفتر مرکزی آکادمی برند ایران به شماره های زیر تماس حاصل فرمائید:۲۶۱۲۵۰۳۷ و ۲۲۲۷۷۱۱۱-۰۲۱

WWW.IranBrandAcademy.com

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا