گوشی جدید «شیوآمی» با دوربین سلفی که جلوی چشم نیست

موبنا –  گوشی جدید می میکس ۳ که توسط شیوآمی تولید شده دارای دوربین سلفی است که به صورت کشویی طراحی شده و لذا تنها زمانی در معرض دید خواهد بود که کاربر بخواهد از آن برای تهیه عکس سلفی استفاده کند.

13970807000299 Test NewPhotoFree

برای طراحی کشویی دوربین سلفی این گوشی از آهن رباهای نئودیمیم استفاده شده است. اگر کاربر بخواهد این دوربین ظاهر شود باید دست خود را بر روی نمایشگر به سمت پایین بکشد تا دوربین از پشت نمایشگر ظاهر شده و در دسترس قرار بگیرد.

شرکت سازنده می گوید استحکام و کارآیی این سیستم بالاست و اگر فرد تا ۳۰۰ هزار بار این دوربین کشویی را بالا و پایین کند، اجزای مکانیکی آن آسیب نمی بینند. دقت دوربین سلفی این گوشی ۲۴ مگاپیکسل است و در آن از حسگر IMX576 سونی استفاده شده است. این حسگر بسیار قدرتمند بوده و برای عکاسی در شب هم مناسب است.یک حسگر دو مگاپیکسلی هم برای دوربین مذکور در نظر گرفته شده که برای تصویربرداری عمقی مناسب می باشد.

xiaomi mi mix3 4

دقت نمایشگر AMOLED 6.4 اینچی این گوشی ۲۳۴۰ در ۱۰۸۰ پیکسل بوده و این نمایشگر ۹۳.۴ درصد از کل نمایشگر را دربرمی گیرد. دوربین پشتی این گوشی ۱۲ مگاپیکسلی است و برای تهیه ویدئوهای فوق دقیق و تصویر برداری آهسته با سرعت ۹۶۰ فریم در ثانیه مناسب است.

xiaomi mi mix3 7

۶ گیگابایت رم، ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره اطلاعات که به ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه قابل ارتقا هستند از جمله دیگر امکانات این گوشی هاست. البته یک مدل از این گوشی هم با ۱۰ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه عرضه می شود. قیمت این سه مدل به ترتیب ۴۷۵، ۵۲۰ و ۷۲۰ دلار است.

 منبع: فارس

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا