از این “ساعت” فقط ۸۸ نمونه تولید شده است! (+عکس)

موبنا؛ محمدمهدی حیدرپور – ساعت شیک و فوق العاده جذاب اوتلانس ورتکس دارای شش کریستال یاقوت مقاوم در برابر خراش سه یعدی است که در بدنه ای شگفت انگیز از جنس تیتانیوم قرار گرفته اند. این ساعت جالب توجه به صورت محدود و به تعداد ۸۸ عدد تولید می شود و بدون تردید هدفی جز جلب توجه ندارند.

Hautlence Vortex Watch Titanium Case

اوتلانس ورتکس تا عمق ۳۰ متر در برابر آب مقاوم است و به موتور سوئیسی HLR2.0 با ۹۲ سنگ قیمتی، فرکانس مکانیزم ۲۱,۶۰۰ vph، و ذخیره نیرو ۴۰ ساعت مجهز شده است.

Hautlence Vortex Watch Dial

روتور این ساعت از طلای سفید ۱۸ عیار ساخته شده است. عملکردهای اوتلانس ورتکس که ساعتی با صفحه اسکلتی است شامل ساعت، دقیقه رتروگراد و یک نشان دهنده ذخیره نیرو می شود. نشانگر ساعت اوتلانس ورتکس در قابی فلزی با پوشش گالوانیک رادیوم سیاه، نشانگر دقیقه به صورت نیم دایره و نشانگر ذخیره نیرو در سمت راست آن قرار گرفته اند.

Hautlence Vortex Watch Case

پیچیدگی ها و طراحی کلی اوتلانس ورتکس به واقع مسحور کننده است. هنگامی که به ظاهر برس خورده و عناصر فولادی جلا خورده آن نگاه می کنید، در می یابید با چیزی فراتر از یک ساعت ساده مواجه هستید. طراحی ورتکس آینده نگر و در عین حال کمینه گرا است و هر کجا که حضور داشته باشید زیبایی خود را به رخ دیگران خواهد کشید.

Hautlence Vortex 7

بندی از جنس چرم تمساح لویزیانا این مجموعه را تکمیل می کند که با دوخت قرمز یا مشکی در دسترس است.

Hautlence Vortex 6

Hautlence Vortex 1

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا