تجربه لوکس از پرواز! (+فیلم و عکس)

موبنا؛ محمدمهدی حیدرپور –  هنگامی که درباره قایق های تفریحی فکر می کنیم به طور معمول مدل هایی لوکس با امکانات رفاهی و سرگرمی مختلف در ذهن ما نقش می بندند. اما چه اتفاقی رخ می دهد اگر ایده ای مشابه را برای یک هواپیما به کار بگیرد؟ در ادامه می توانید با اسکایات وان (Skyacht One) یکی از لوکس‌ترین جت های خصوصی که تاکنون تولید شده اند آشنا شوید که این ایده را محقق ساخته است.

 

 

اسکایات وان بر مبنای هواپیمای امبرائر لینیج ۱۰۰۰E شکل گرفته که از دامنه پروازی ۴,۶۰۰ مایل دریایی برخوردار است. همچنین، این هواپیما فضای کابین بیش از ۴ هزار فوت مربعی (۳۷۲ متر مربع) را ارائه می کند. در داخل جت خصوصی اسکایات وان یک اتاق کنفرانس خصوصی، یک آشپزخانه کوچک، اتاق گفتگو، کابین اصلی و یک سوئیت مستر قرار دارند.

 SYO Cutawaysite

در سوئیت مستر این هواپیما یک تختخواب، حمام و دوش در دسترس هستند. فضای داخلی اسکایات وان با چرم مرغوب، چوب ماهون و فلزات گرانبها پوشش داده شده که به همراه سیستم روشنایی هوشمند با قابلیت تغییر رنگ لبخند رضایت و احساس حضور در مکانی لوکس و رده بالا را به مسافران منتقل می کند. البته بهره‌مندی از امکان رفاهی و سرگرمی اسکایات وان چندان ارزان تمام نمی شود و برای خرید این هواپیما باید ۸۳ میلیون دلار پرداخت کنید.

aircraft interiors sky yacht one

aircraft interiors sky yacht one interior1

aircraft interiors sky yacht one interior021

static1.squarespace.com

568c165fe6183e23008b6e83 960 800

568c165fe6183e26008b6f5d 960 621

aircraft interiors sky yacht one1

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا