هوآوی برند ۶۸ دنیا در لیست برترین برندهای سال ۲۰۱۸

موبنا – در این لیست هوآوی با پیشرفت ۲ رتبه نسبت به سال گذشته و افزایش ۱۴% ارزش نام تجاری خود توانست با تخمین ارزش ۷.۶ میلیارد دلار جایگاه ۶۸ این لیست را از آن خود کند.

01

رتبه ۶۸ شرکت هوآوی در این لیست جایی معنا پیدا می‌کند که توجه کنیم چه برندهایی بعد از هوآوی با ارزش کمتری در این لیست قرار گرفته‌اند که از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • Master Card
  • Ferrari
  • KIA
  • FedEx
  • KFC
  • Dior
  • LandRover
  • Panasonic
  • CATERPILLAR
  • و . . .

Huawei به عنوان یکی از شرکت های پیشرو در زمینه زیرساخت فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) و تولید تجهیزات هوشمند خود را متعهد به فراهم کردن فناوری های دیجیتال برای کاربران خانگی و سازمانی می‌داند تا در ایجاد رویای دنیای سراسر متصل به هم سهم قابل توجهی داشته باشد. ژآنگ هونگچی، مدیر ارشد بازاریابی هوآوی در این ارتباط گفت: “امروزه پیشرفت روزافزون چرخه صنعتی بر اهمیت تکنولوژی‌هایی از قبیل هوش مصنوعی، اینترنت اشیا، ۵G و فناوری‌های ابری می‌افزاید. هوآوی توانسته است با یکپارچه‌سازی هوش مصنوعی با شبکه‌های ابری و دستگاه‌های هوشمند خود تجربه‌ای بهتر و با ارزش‌تر را برای مخاطبان خود به ارمغان بیاورد.” در حال حاضر، ۲۱۱ شرکت درلیست Global 500 Fortune – و ۴۸ شرکت از ۱۰۰Fortune  – در حال همکاری با Huawei هستند. به علاوه هواوی با گسترش شبکه ۵G با ۵۰ شریک تجاری خود در این حوزه در سراسر جهان همکاری می‌کند.  Huawei در سال جاری با سری Huawei P20 خود بار دیگر استانداردهای جدیدی در بخش دوربین گوشی‌های هوشمند تعریف کرده و توانست بازخوردهای مثبتی را در سراسر جهان دریافت کند و جایگاه خود را به عنوان یکی از رهبران گوشی‌های پرچم‌دار در بازار جهانی تثبیت کند. جدیدترین گوشی‌های سری Mate یعنی Huawei Mate 20 هم که اولین سری گوشی‌های هوآوی با چیپ جدید Kirin 980 هستند در تاریخ ۱۶ اکتبر در لندن رونمایی می‌شود. Huawei همچنین با ارائه نوآوری‌های دیگر در زمینه افزایش پهنای باند تلفن همراه و دستگاه‌های هوشمند خانگی تلاش کرده است تجربه‌ای هوشمند و دیجیتال را برای خانواده ها در سراسر جهان به ارمغان آورد. نوآوری دیگر هوآوی تکنولوژی  HUAWEI CLOUD با توسعه زیرساخت‌های ابری است با سرویس‌های ابری پایدار، قابل اطمینان، امن فعالیت می‌کند. HUAWEI CLOUD بیش از ۱۲۰ سرویس و ۶۰ راه حل را در ۱۶ دسته گنجانده است و با تلفیق آنها با هوش مصنوعی، کارایی بیشتری آنها بخشیده است. Huawei همچنین به طور فعالانه تکنولوژی ها و روش های کسب و کار جدید را دنبال  و باهمراهی شرکای تجاری خود به نوآوری ادامه می‌دهد تا بتواند یک جهان کاملا متصل و هوشمند ایجاد کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا