رباتی برای سرگرمی حیوانات خانگی! (+فیلم و عکس)

موبنا – اما هم اکنون خبر خوب این است که ربات “وارام”(Varram Pet Fitness) مشکل شما را حل کرده است زیرا ربات مذکور به گونه‌ای طراحی شده است که به راحتی حیوان خانگی شما را سرگرم می‌کند.

ربات ” Varram ” دارای دو چرخ است و از پلی کربنات و سیلیکون غیرسمی مقاوم در برابر ضربه ساخته شده است. این ربات مجهز به یک “سیستم اجتناب از مانع مبتنی بر مادون قرمز” (infrared obstacle-avoidance system) است که سبب می‌شود این ربات به اشیا و وسایل موجود در خانه برخورد نکند.
5e2e6261c33dfc98fed6acc92eca57d3 original
اپلیکیشنی که برای این ربات توسعه داده شده است از سیستم عامل آی‌.اُ.اس و اندروید پشتیبانی می‌کند و توسط آن کاربران می‌توانند زمان‌هایی را که مایل هستند این ربات، حیوان خانگی شان را سرگرم کند در آن تنظیم کنند.

edffce29adca3baaaab460c3abc63d2b original
کاربران زمانیکه در خانه نیستند نیز حتی می‌توانند با استفاده از این اپلیکیشن و از طریق بلوتوث نیز به طور منظم ربات را کنترل کنند.

Varam 01
ربات مذکور ضد آب است و وزن آن حدود ۶۸۰ گرم است و توسط یک میکروکنترلر ARM Cortex-M۴ قابل اجرا است و دارای یک باتری لیتیوم پلیمر ۳.۷ ولت/ ۸۰۰ میلی آمپر ساعت است که با هر بار شارژ می‌توان به مدت ۱۰ ساعت از آن استفاده نمود.

Varam 02
این ربات برای جمع آوری بودجه به منظور تولید انبوه با قیمت ۷۹ دلار در وبسایت”کیک استارتر” (Kickstarter) قرار گرفته است.

Varam 03

Varam 04

varram pet robot 2

varram pet robot 3

 منبع: ایسنا

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا