رحیمی انارکی: پذیرندگان دستگاه‌های پوز بانک جزو خانواده بانک مسکن هستند

موبنا – به گزارش موبنا، در این مراسم که اعضای هیأت مدیره بانک، مدیران شرکت فناوری اطلاعات ناواکو و جمعی از دارندگان پایانه‌های فروشگاهی بانک مسکن نیز حضور داشتند، رحیمی انارکی از پذیرندگان پوزهای فروشگاهی به‌عنوان عامل مهم و اساسی در توسعه بانکداری الکترونیک نام برد و عنوان کرد: در زندگی امروز استفاده نکردن از درگاه‌های پرداخت، تقریباً غیرممکن است.
مدیرعامل بانک تصریح کرد: ارزش تراکنش‌هایی که در تیرماه از طریق ابزارهای پرداخت صورت گرفته معادل ۵/۱۲ درصد کل نقدینگی کشور است؛ نقدینگی که باعث بروز مشکلاتی از قبیل ایجاد تورم و دیگر مشکلات اقتصادی شده که امروزه با آن مواجه هستیم.
رحیمی انارکی ادامه داد: بیش از ۹۵ درصد عملیات بانکی در تیرماه فقط از طریق ابزارهای الکترونیک صورت گرفته است که این امر از مراجعه حضوری افراد به شعب جلوگیری کرده و نشان‌دهنده نقش مثبت و کارآمد ابزارهای الکترونیکی است.
وی ارزش تراکنش‌ها را در تیرماه معادل ۱۳۳ درصد تولید ناخالص داخلی (GDP) عنوان کرد و افزود: یک میلیارد و ۷۷۱ تراکنش به ارزش ۲۳۳ هزار میلیارد تومان در تیرماه صورت گرفته است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش ۴۶ درصدی را نشان می‌دهد.
مدیرعامل بانک در معرفی شرکت ناواکو، عملکرد این شرکت را در حوزه‌های پرداخت الکترونیک مثبت ارزیابی کرد و افزود: شرکت ناواکو با ۶۰۰ پرسنل و حضور فعال در ۳۴ مرکز استان و همچنین ۸۰ هزار پوز فعال در حال فعالیت است و توانسته دستاوردهای خوبی در این حوزه داشته باشد.
وی با معرفی بانک مسکن به‌عنوان منضبط‌ترین بانک در شبکه بانکی کشور افزود: بانک مسکن با ارایه تسهیلات در حوزه مسکن به بیش از ۸ میلیون خانوار از ۲۴ میلیون خانوار چیزی حدود یک‌سوم از مسکن خانوارها را تأمین مالی کند. همچنین این بانک با تسهیلاتی که در بازار مسکن وارد کرده توانسته سهم به‌سزایی در رشد و رونق اقتصادی داشته باشد.
در ادامه این جشنواره قادری معاون فنی شرکت فناوری اطلاعات ناواکو به جشنواره‌های برگزارشده در این خصوص اشاره کرد و افزود: از سال ۹۴ که این شرکت در حوزه پرداخت الکترونیک فعالیت خود را آغاز کرده است در راستای افزایش رضایت مشتریان و همچنین قدردانی از آن‌ها سه دوره جشنواره قرعه‌کشی برگزار کرده است.
وی گفت: نحوه اعطای جوایز، تعداد و کیفیت آن در طول این سه دوره برگزاری، مورد توجه مدیران شرکت بوده است تا با برگزاری بهتر این جشنواره‌ها، رضایت هر چه بیشتر مشتریان و پذیرندگان فراهم شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا