«بام» بانک ملی تغییر چهره داد
موبنا – به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، پیش از این کاربران مجبور بودند برای دسترسی به بخش های مختلف این سامانه از منوی سمت راست، آیکون مورد نظر را انتخاب کنند. حجم بالای خدمات ارائه شده در سامانه بام، به طور طبیعی تعداد این آیکون ها را زیاد و دسترسی به آنها را با کمی تاخیر مواجه می کرد.
در طراحی جدید، این امکان برای کاربر ایجاد شده که در صفحه نخست، آیکون های پرکاربرد به صورت کاملا اختیاری چیدمان شود.
بر این اساس، کاربر سامانه می تواند هر کدام از بخش های مورد نظر را به صورت سلیقه ای به آیکون های صفحه نخست اضافه و یا از آن حذف کند.
این کار علاوه بر تسریع در ارائه خدمات به کاربر، شکل ظاهری مطلوبی را نیز ایجاد کرده است.
«بام» سامانه اینترنتی بانک ملی ایران است که در آن علاوه بر خدمات معمول بانکی مانند انتقال وجه، خرید شارژ، محاسبه و پرداخت اقساط تسهیلات، امکان مدیریت وجوه نیز برای کاربران فراهم شده است.
سامانه بانکداری الکترونیکی بانک ملی ایران موسوم به «بام» طی سال ۲۰۱۷ میلادی در میان عبارات بیشتر جست و جو شده در اینترنت توسط ایرانیان قرار گرفت. دهمین جشنواره وب و موبایل ایران نیز در سال گذشته وب سایت «بام» بانک ملی ایران را به عنوان بهترین وب سایت بانکی انتخاب کرد.