بازدید نایب رئیس هیات مدیره بانک تجارت از طرح‌های تولیدی قزوین

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومی بانک تجارت، عباس اشرف‌نژاد در سفر به استان قزوین ضمن بازدید از خطوط تولید شرکت‌های ایران زاک، اعلا ریس، پرنیا و ایران ریس، با مدیران آنها به گفت‌وگو نشست.
وی در این نشست‌ها با اشاره به خدمات گسترده بانکی، ارزی و مالی بانک تجارت به فعالان اقتصادی کشور اظهار داشت: بانک تجارت همواره حامی تولید و اشتغال کشور بوده و کسب رتبه اول در پرداخت تسهیلات بهین‌یاب تاییدکننده این رویکرد است. این روند تعامل و همکاری با فعالان حوزه‌های صنعت، کشاورزی و تولیدی کشور تداوم خواهد داشت.
اشرف‌نژاد افزود: مشتریان بانک تجارت می‌توانند با استفاده از خدمات ضمانتنامه و اعتبار اسنادی اعم از داخلی و خارجی مشکلات خود را مرتفع کرده و برای گسترش واحدهای تولیدی خود، کارآفرینی و تولید کالای ایرانی بیش از پیش تلاش کنند. مدیران شرکت‌های یادشده نیز از حضور پررنگ بانک تجارت در عرصه‌های تولید استان قزوین تقدیر و تشکر کرده و خواستار همکاری و تعامل بیش از پیش در راستای افزایش تولید شدند.
بانک تجارت طی چهار ماه اول سال ۱۳۹۷ در راستای حمایت از تولید کالای ایرانی تعداد ۱۴ هزار و ۳۹۰ فقره تسهیلات مجموعا به مبلغ ۴۶ هزار میلیارد ریال در بخش صنعت، معدن و تجارت پرداخت کرده است. بنگاه‌های کوچک و متوسط، قرض‌الحسنه مشاغل خانگی، نوسازی ناوگان تاکسیرانی و وانت بار و خرید کالا و خودروی ایرانی از جمله بخش‌هایی هستند که در این بازه زمانی تسهیلات بانک تجارت را دریافت کرده‌اند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا