استقبال چشمگیر از کارگاه مدیریت تجربه مشتریان گروه سایپا در نمایشگاه خودرو مشهد
موبنا – با توجه به تجربه برگزاری موفق نشست های سال گذشته، مدیریت تجربه مشتریان این بار میزبان مشتریان خودروی چانگان CS35 در محل نمایشگاه بود.
در این کارگاه مشتریان تجربه ها و ادراک خود را از مرحله کسب آگاهی اولیه، ارزیابی اقتصادی، خرید، خدمات پس از فروش و شکایت احتمالی بیان کردند.
پس از جمع آوری نظرات و انجام تحلیل های آماری، نتایج در جلسات کارشناسی و مدیریتی مورد بررسی قرار گرفته و اقدامات اصلاحی لازم در تمام فرایندهای تامین، تولید، فروش و خدمات پس از فروش اعمال می شود.
همچنین کارشناسان در غرفه CRM مدیریت امور مشتریان پاسخگوی سوالات، پیشنهادات و درخواست های بازدیدکنندگان و مشتریان محترم بودند.