توجه ویژه به امور رفاهی کارکنان بهمنظور تقویت انگیزه و تعلق سازمانی
موبنا – به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومی و امور بینالملل شرکت مخابرات ایران، مهندس سید مجید صدری در این دیدار که با حضور تعدادی از کارکنان شرکت مخابرات ایران و بازنشستگان صورت گرفت ، به مسئولیت مدیران شرکت بهمنظور حل مشکلات صنفی و دغدغههای معیشتی کارکنان اشاره کرد و افزود: در مدتی که دیدارهای عمومی برگزارشده، در حد توان به بسیاری از مشکلات کارکنان، رسیدگی و ادامه این ملاقاتها میتواند نقش مؤثری در کاهش مشکلات مربوط به حوزه منابع انسانی داشته باشد.
وی افزود: کارکنان شاغل و بازنشستگان شرکت مخابرات ایران و تمام افرادی که بهصورت مستقیم یا غیرمستقیم با این شرکت ارتباط کاری دارند ، اثر فعالیتهای انجامگرفته در حوزه سرمایه انسانی را بهمرور احساس میکنند و تمام تلاش مدیران شرکت مخابرات ایران بر این پایه است که با کاهش دغدغههای صنفی کارکنان، پیشرفت، توسعه و تعالی شرکت را در بخشهای مختلف فنی و خدماتی رقم بزنند.
گفتنی است در این دیدار صمیمانه هر یک از کارکنان و بازنشستگان بهصورت جداگانه با مهندس سید مجید صدری ملاقات کردند که مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با بررسی هر مورد، دستور رسیدگی و حل مشکلات مربوطه را صادر کرد.