آموزش فروش حرفه ای: بگذارید مشتری طعم محصول شما را بچشد
موبنا – وقتی محصول A شما در دستتان است، مشتری حس چندان خوبی نسبت به محصول A ندارد. اما وقتی آن را به مدت محدود استفاده می کند، محصول فقط A نامیده نمی شود. بلکه محصول A آن مشتری است!
از طرف دیگر به خاطر اینکه شما به محصول خود اعتقاد دارید، حس خوبی را به مشتری منقل می کنید.
اگر هم با توجه به نوع محصول یا خدمت تان امکان این کار وجود ندارد، به مشتری این امکان را بدهید تا محصول شما را در مکان یکی از مشتریان قدیمی شما ببیند و از اون در مورد محصول یا خدمات شما سوال کند.
با جرات کامل لیست چند مشتری خود را به او بدهید. به نظر من حتی گهگاهی لازم است تا اصرار کنید که با مشتریان قبلی شما صحبت کند و نظر ایشان را در مورد خدمات شما بپرسد.
این شیوه ی برخورد، خیال مشتری را در مورد محصولات و خدمات شما راحت می کند.
منبع: آکادمی فروش