آموزش فروش حرفه ای: ارزیابی و تصمیم گیری های بهتر
موبنا – برای اینکه بتوانید این کار را انجام دهید، هنگام تماس با هر مشتری از ایشان سوال کنید که از چه طریقی با شما آشنا شده اند. این اطلاعات را در جای مرتبط با آن مشتری ثبت کنید.
با این اطلاعات، در آخرِ ماه به ازای هر بخش از تبلیغات (مثل اینستاگرام، تبلیغات در سایت های نیازمندی، ایمیل)، گزارشی به شکل زیر در بیاورید:
– هزینه این بخش از تبلیغات برای شما چقدر بوده است؟
– چند نفر از این بخش به شما زنگ زدهاند؟
– چند نفر از آنها از شما خرید کردهاند؟
– سود شما بابت این خریدها چقدر بوده است؟
– ROI این بخش چقدر است؟
البته در صورتی که شما از نرم افزار CRM استفاه کنید، این گزارش ها به صورت اتوماتیک تولید خواهد شد.
از طریق این گزارش ها شما می توانید طرح تبلیغاتی خود را برای ماه آینده بهبود ببخشید.
منبع: آکادمی فروش