مهندس صدری: واگذاری تلفن ثابت در تهران تا پایان اردیبهشت ماه به روز می شود

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، مهندس سیدمجید صدری در این مراسم که امروز سه شنبه ۲۱ فروردین ماه ۱۳۹۷برگزار شد، ضمن اعلام مطلب فوق تصریح کرد: به طور کلی، تمام تلاش مجموعه مخابرات ایران، ارائه بهترین سرویس ها در حداقل زمان ممکن چه در بخش ثابت و چه در بخش دیتا است.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران افزود: پتانسیل بالای مخابرات منطقه تهران، همواره تعیین کننده و بسیار مهم است و پیشرفت و توسعه مخابرات منطقه تهران، در سطح کشور نیز بسیار اثرگذار است.
وی توجه به نیروی انسانی را یکی ازمهم ترین اولویت های مدیریت شرکت مخابرات ایران دانست و افزود: بحث مشتری مداری و نزدیکی مسئولین و مدیران به بدنه کارشناسی شرکت نیز از دیگر رویکردهای شرکت است.
وی افزود: بر این باور هستیم که با استفاده از ظرفیت ویژه و منحصر به فرد شرکت مخابرات ایران، تحول مهمی در ارائه سرویس ها و تحقق مشتری مداری امکان پذیر است.

4e8089cea0140c932440b
مهندس سیدمجید صدری، همچنین از زحمات مهندس عرب هاشمی در در دوران فعالیت در مخابرات منطقه تهران تقدیر کرد و افزود: بخش گسترده ای از فعالیت های مجموعه مخابرات ایران در حوزه تهران پیگیری و اجرا می شود و نقش مخابرات تهران، کاملا استراتژیک و تاثیرگذار است.
در این مراسم، مهندس عرب هاشمی ضمن ارائه گزارشی از دوران فعالیت در مخابرات منطقه تهران گفت: کارکنان مخابرات منطقه تهران همواره با تلاشی مثال زدنی، پیشران توسعه و خدمت رسانی و اجرای حجم عظیمی از فعالیت ها بوده اند.
گفتنی است در این مراسم، از زحمات مهندس عرب هاشمی، مدیر سابق مخابرات منطقه تهران، تقدیر و مهندس سیدعلی ملک جعفریان به عنوان سرپرست مخابرات منطقه تهران معرفی شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا