جهش بزرگ برند HUAWEI به رتبه ۲۵ در رده بندی برند Brand Finance Global 500

موبنا – Brand Finance، به عنوان یک برند معروف در جهان و یک شرکت مشاوره استراتژیک ، هر ساله هزاران برند تجاری مشهور جهان را ارزیابی می‌کند. اینآژانس ‌یکی از معتبرترین آژانس‌های ارزیابی ارزش برند در جهان است و معیار انتخاب دقیق آن نه تنها شاخص قدرت برند (BSI) بلکه همچنین وفاداری تجاری و سرمایه‌گذاری بازاریابی و غیره است.

اعلام سالانه رتبه‌بندی میان نام‌های تجاری، همیشه می‌تواند بحث‌وجدل ایجاد کند چراکه شرکت‌های بین‌المللی که به لیست وارد می‌شوند، نه تنها قدرت جامع خود را نشان می‌دهند، بلکه نشان می‌دهند که ارزش برند آنها در ابعاد بین‌المللی چه میزان شناخته‌شده است.

در اینجا رتبه بندی هوآوی از سال ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۸ را با هم مرور می‌کنیم:

 

رتبه ۴۷ در Brand Finance Global 500 2016

 

رتبه ۴۰ در Brand Finance Global 500 2017

 

رتبه ۲۵ در Brand Finance Global 500 2018

 

علاوه بر پیشرفت سالانه در لیست منتشرشده توسط Brand Finance،هواوی در  BrandZ Top 100 Brands وInterbrand’s “Best 100 Brands”  نیز ظاهرشده است. توجه به ‌تمامی این موارد، ما قدرت و تلاش یک برند را برای رشد و ارتقای کیفی در بازار جهانی به‌وضوح می‌بینیم.

سال  ۲۰۱۷ برای HUAWEI  یک سال همراه با پیشرفت‌های مداوم بوده است. Huawei در سطح جهانی محصول جدید خود را معرفی کرد و  HUAWEI Mate 10 توانست موردستایش فراوان قرار بگیرد. HUAWEI OPEN DAY  را می‌توان در سراسر اروپا غربی، آسیای جنوب شرقی، آمریکای لاتین و دیگر کشور‌های مطرح یافت و حضور نام تجاری HUAWEI  را در سراسر جهان لمس کرد HUAWEI .با لایکا، سیستم طراحی  پورشه، گوگل و سایر برندهای برتر همکاری می‌کند، تا به بهبود تجربه کاربر ادامه دهد. سال ۲۰۱۸ فرصتی است تا این شرکت بازهم آثار بسیار با ارزش‌تری را در MWC  به ارمغان آورد. در آینده، بر اساس نیازهای مصرف‌کنندگان و تکیه به ایده‌های نوآورانه، HUAWEI همچنان به جلو حرکت می‌کند و موجب شگفتی بیشتری برای مصرف‌کنندگان جهانی خواهد شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا