گوشی جدید هوآوی با سه دوربین اصلی چگونه کار می‌کند؟

موبنا – مدل بعدی در سری گوشی‌های P هوآوی را می‌توان یکی از پرچمداران و بهترین گوشی‌های هوشمند جهان معرفی کرد که بر اساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته بیست و هفتم مارس ۲۰۱۸ از آنها رونمایی می‌شود و شرکت چینی قصد ندارد این هفته در جریان برگزاری کنگره جهانی تلفن همراه (MWC 2018) آنها را معرفی کند.

جدا از اینکه گوشی‌ جدید چینی چه نامی خواهد داشت و چگونه شماره‌گذاری خواهد شد، منابع آگاه اطلاعات جامعی را در مورد این محصول منحصر به‌فرد منتشر کردند و توضیح دادند که این دستگاه موبایلی نخستین گوشی هوشمند جهان است که برای دوربین دیجیتالی اصلی خود سه حسگر مجزا را شامل می‌شود و بزرگترین تحول را در این زمینه به وجود می‌آورد.

Huawei P11 2

این سه دوربین به صورت عمودی زیر یکدیگر قرار گرفته‌اند و محل استقرار آنها در قسمت فوقانی سمت چپ پشت بدنه است. در زیر آنها یک فلش ال‌ای‌دی دوگانه کار گذاشته شده است و همچنین حسگر اتوفوکوس لیزری هم در کنار آنها دیده می‌شود.

Huawei P11 4

این نخستین باری است که تصاویر منتشر شده نشان می‌دهد که این دوربین‌ها چگونه روی بدنه گوشی جدید هوآوی کار گذاشته شده‌اند و همراه با چه قابلیت‌هایی مورد استفاده قرار می‌گیرند. کارشناسان می‌گویند کیفیت حسگرهای دوربین دیجیتالی این گوشی هوشمند ۴۰ مگاپیکسلی است و البته در عکس‌های جدید مشخص شده است که این دستگاه ورودی ۳.۵ میلیمتری هدفون هم ندارد.

Huawei P11 3

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا