رتبه برتر بانک ایران زمین، در دومین دوره جایزه ملی تحول دیجیتالی
موبنا – به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومی، در این مراسم که با حضور مدیران بانکی، استارتاپها و کسب و کارهای نوین برگزار شد، مهران باوند سوادکوهی مدیر برنامه ریزی بانک ایران زمین در بخش “ارائه تجربیات نوآوری دیجیتال” در خصوص ارائه خدمت در شبکههای اجتماعی برای حاضران صحبت کرد.
سوادکوهی گفت: «اولین محور نوآوری است؛ ما ساز و کارها و فرآیندهای نوآوری را ایجاد کردیم. تا جایی که امروز بانکداری سفارشی را ایجاد کرده ایم که در نوع خود جدید است. در بحث نوآوری به ساده سازی باید توجه ویژه ای داشت. نکته دیگر، چرخش از محصول محوری به مشتری محوری است. در بانک ایران زمین، واحدی به نام واحد ارتباط با مشتریان ایجاد کردیم».
وی در ادامه گفت: «نکته بعدی در دیجیتال ترنسفورمیشن، همکاری با استارتاپ ها و کسب وکارهای فین تک است. امروز دیگر بانکداری سنتی از بین رفته و اگر این واقعیت را نپذیریم، عاقبت خوبی نخواهیم داشت. ارائه خدمات در بستر شبکه های اجتماعی نیز از دیگر فعالیت های جدید بانک ایران زمین است. ما ربات بانک ایران زمین را ایجاد کردیم که تاکنون ۱۳۰ خدمت در آن تعریف شده و توسعه می یابد.
در ادامه مجید بیات رئیس اداره توسعه نرم افزار بحث نوآوری در شبکههای مجازی و اقدامات بانک ایران زمین در این حوزه را برای حضار تشریح کرد.