چطور آخرین بازدید خود را در اینستاگرام مخفی کنیم؟

موبنا – نیاز عمده‌ی کاربران در اینستاگرام این است که بتوانند عکس‌ها و متون را به صورت درون برنامه‌ای ذخیره کنند، اما انگار اینستاگرام تشخیص داده که  مشخص کردن آخرین بازدید کاربران در یک شبکه‌ی اجتماعی خیلی مهم‌تر است تا قابلیت ذخیره‌ی عکس، فیلم و متن!

لست سین اینستاگرام

 

 

بهر حال، آخرین بازدید افراد از طریق مراجعه به قسمت دایرکت خودتان قابل دیدن است. در این قسمت شما نشانگر‌های زمانی کوچکی را می‌بینید که نشان می‌دهد  کسی که با او چت کردید آخرین بار چه زمانی از اینستاگرام بازدید کرده، درست مثل برنامه‌های پیام رسانی مانند تلگرام و واتس آپ.

غیر فعال کردن ویژگی آخرین بازدید اینستاگرام

برای غیر فعال کردن این ویژگی، صفحه‌ی پروفایل خودتان را در برنامه‌ی اینستاگرام باز کنید. از آنجا بر روی آیکون  چرخ دنده یا همان تنظیمات یا سه نقطه ضربه بزنید تا صفحه‌ی تنظیمات باز شود.غیر فعال کردن لست سین اینستاگرام

بعد از باز شدن صفحه‌ی تنظیمات، صفحه را اسکرول کنید تا به گزینه‌ی show activity status برسید. اگر اینستاگرام‌تان را آپدیت کرده باشید این گزینه بصورت پیش فرض فعال است. دایره را به سمت چپ بکشید تا خاموش شود.

توجه: بعد از غیر فعال کردن این ویژگی و مخفی کردن لست سینتان، دیگر نمی‌توانید وضعیت لست سین یا آخرین بازدید دیگران را هم ببینید.غیر فعال کردن لست سین اینستاگرام

 منبع: دیجی رو

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا