توجه ویژه مدیر عامل بانک ملی به پیام رسان بانکی «بله»، سامانه «بام» و طرح «مدیریت مشتریان ویژه»

موبنا – دکتر محمدرضا حسین زاده در همایش کارشناسان روابط عمومی با دقت و توجهی ویژه، بر دو مقوله محصول و تبلیغ و اطلاع رسانی به جای محصول، گفت: سامانه “بام” ، و اپلیکیشن “بله” و نیز “طرح مدیریت مشتریان ویژه ” در کنار اطلاع رسانی بهنگام روابط عمومی حرکتیست قابل توجه و تقدیر. وی همچنین افزود: یکی از مهم ترین وظایف روابط عمومی، واسطه بودن بین کارکنان و مدیران است، به طوری که ؛ برای موفقیت یک بانک بزرگ شایسته است هر روز پیشنهادها و ایده های تازه همکاران از طریق روابط عمومی به سطوح بالای مدیریتی بانک منتقل شود.
رئیس هیأت مدیره بانک ملی ایران با اشاره به اهمیت حوزه روابط عمومی در پیشرفت امور بانک، اظهار داشت: بانک ملی ایران امروز یک بانک پیشرو است و معرفی این موفقیت ها بر عهده روابط عمومی است ، از این رو باید از همه ابزارهای جدید و پیشرفته در حوزه اطلاع رسانی به درستی و با حداکثر سرعت استفاده شود.
مدیر عامل بانک ملی ایران محصولات متنوع و خدمات تازه بانک را کم نظیر ارزیابی و خاطر نشان کرد: همه فعالیت های بانک در رو آوردن مشتریان به محصولات مشهود است و وظیفه روابط عمومی ، شناساندن این خدمات به جامعه است.
به گفته حسین زاده ، فعالان اقتصادی و بانکی کشور فرانسه که به تازگی با حضور در محل بانک ملی ایران با فعالیت های آن آشنا شدند ، از سرعت پیشرفت و اقدامات این بانک در حوزه روابط بین الملل و توسعه فعالیت ها در زمینه مبارزه با پولشویی و تطبیق با استانداردهای بانکی بین المللی و نیز رویکرد پر سرعت در حوزه فناوری اطلاعات، ابراز شگفتی کرده اند.
مدیر عامل بانک ملی ایران همچنین به خدمات تازه بانک ملی که آن را از یک بانک به ظاهر سنتی به یک بانک کاملا مدرن و فنآورانه تبدیل کرده است اشاره کرد و گفت : سامانه “بام” که از پیشرفته ترین خدمات بانکداری الکترونیک است، مانند یک موجود زنده تقریبا هر دو هفته یک بار، به روز شده و خدمت جدیدی به مشتریان ارائه می دهد.
وی اظهار کرد: اپلیکیشن بومی و ملی ” بله” که خدمات بانکی را در بستر یک پیام رسان، در شبکه اجتماعی ارائه می دهد، هیچ نمونه مشابهی در کشور ندارد و می تواند محل بسیار مناسبی برای جذب مشتری باشد.
مدیر عامل بانک ملی ایران همچنین اجرای طرح مدیر خدمات ویژه را که همپای بانک های بزرگ جهان است از مهمترین اقدامات انجام شده در بانک دانست و خاطر نشان کرد: همه این خدمات گسترده و متنوع ، باید به درستی توسط روابط عمومی بانک در تهران و شهرستان ها به مشتریان معرفی شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا