شعب بانک ملی ایران متکی به تلاش، نوآوری و پشتیبانی هلدینگ داده ورزی سداد است

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومی شرکت داده ورزی سداد، محمدنور آزادی مدیر امور شعب تهران در جریان این دیدار اظهار داشت: شعب بانک ملی ایران متکی به تلاش، نوآوری و پشتیبانی متخصصان هلدینگ داده ورزی سداد است.
در این دیدار که به میزبانی دکتر فرامرز خالقی مدیرعامل و نایب رییس هیأت مدیره شرکت داده ورزی سداد، انجام شد؛ دکتر خالقی به ارائه گزارش کاملی از عملکرد شرکت داده ورزی سداد، طی مدت مدیریت عاملی خود پرداخت و میهمانان را در جریان پروژه های مختلف شرکت داده ورزی سداد قرار داد.
در ادامه این جلسه محمدنور آزادی مدیر امور شعب تهران نیز ضمن ابراز خرسندی از برقراری جلسه و بدیع بودن این دعوت و ضرورت انجام این بازدید طی دوران ۱۸ ساله فعالیت شرکت داده ورزی سداد، از اقدام بی سابقه و حضور مدیرعامل سداد در شعبه مستقل اسکان، تقدیر بعمل آورد و گسترش تعاملاتی چنین نزدیک ، اطلاع رسانی شفاف در این سطح و بالاخص در خصوص اقدامات خطیر و دستاورد های مترتب به مدیران ذیربط ، امری موثر ، مورد تایید و تاکید قرار داد.
حمید رضا فتحی بیرانوند مدیر امور شعب منطقه یک کشور نیز، تسرّی این اقدام مناسب و ملاقات با رؤسای ادارات امور شعب استان ها را در راستای ایجاد روابط نزدیک و تنگاتنگ فی مابین، موجب همدلی و همراهی بیشتر دانست و بر ایجاد این بستر مناسب و استمرار آن تأکید کرد.
ادامه این جلسه با صرف ناهار و بازدید از برخی از بخش های فنی ، تخصصی و پروژه های مورد نظر و مرتبط با امور شعب، از جمله؛” خدمات ویژه برای مشتریان خاص ( Account officer ) و همچنین NOC شرکت داده ورزی سداد که مانیتورینگ و نظارت کامل بر بستر ارتباطات زمینی و فضائی شعبه های بانک ملی در تمامی استان ها را بر عهده دارد، به پایان رسید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا