معرفی Mate 10 Lite هوآوی به عنوان میان‌رده پرقدرت و ارزان (+عکس)

موبنا – شرکت هوآوی این هفته بهترین گوشی‌های خود را با نام Mate 10 و Mate 10 Pro معرفی کرد و به صورت همزمان مدل لوکس این گوشی هوشمند با نام Mate 10 Porsche Design در معرض دید عموم قرار گرفت. ولی در این مراسم هیچ خبری در مورد گوشی هوشمند Mate 10 Lite که از مدت‌ها قبل  شایعات فراوان در مورد آن منتشر شده بود، به گوش نرسید.

با همه این اتفاقات گوشی Mate 10 Lite امروز به صورت رسمی معرفی شد و پس از اینکه شرکت هوآوی این گوشی هوشمند را وارد بازار چین کرد، از این محصول در اروپا هم رونمایی شد و در حالی که عرضه این محصول در قاره آسیا هم تایید شد، هیچ خبری در مورد ورود آن به آمریکا منتشر نشد.

Huawei Mate 10 Lite 2

گوشی هوشمند Mate 10 Lite با قیمت ۴۰۰ دلار و البته برای اروپا ۴۰۰ یورو در خانواده گوشی‌های میان‌رده طبقه‌بندی می‌شود و برای آن نمایشگر ۵.۹ اینچی در نظر گرفته شده است که نسبت طول و عرض نمایشگر ۱۸:۹ است. تصاویر در این نمایشگر با کیفیت ۱۰۸۰ در ۲۱۶۰ پیکسل به نمایش درمی‌آیند و اطراف نمایشگر را لایه باریک قاب پوشانده است.

گوشی هوشمند Mate 10 Lite مبتنی بر پردازنده Kirin 659 ساخت شرکت هوآوی تولید شده است و از این نظر می‌توان آن را نسبت به مدل پیشرفته با پردازنده Kirin 970 یک سطح پایین‌تر دانست. برای پردازنده به کار گرفته شده در این گوشی هوشمند از هوش مصنوعی استفاده نشده است.

Huawei Mate 10 Lite 3

گوشی Mate 10 Lite هشت هسته پردازشگر را شامل می‌شود و از دیگر امکانات به کار رفته در آن می‌توان به رم ۴ گیگابایتی و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی اشاره کرد. شما در بدنه این گوشی هوشمند یک ورودی ویژه در اختیار دارید که می‌توانید به دو شکل از آن استفاده کنید. کاربرد نخست این سیستم ورودی استفاده از سیم کارت ثانوی است و کاربرد دیگر آن به کارگیری کارت حافظه microSD خواهد بود.

برای گوشی هوشمند Mate 10 Lite چهار دوربین دیجیتالی در نظر گرفته شده است که دو حسگر آن در قسمت پشت بدنه و دو حسگر دیگر در جلوی دستگاه کار گذاشته شده‌اند. در قسمت پشت بدنه یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی اصلی و یک دوربین ۲ مگاپیکسلی ثانوی را در اختیار خواهید داشت. بر این اساس شما می‌توانید تصاویر مورد نظر خود را با تار کردن تصویر پس زمینه یا … تهیه کنید. برای این دوربین دیجیتالی قابلیت مشابه حالت پورتره در گوشی‌های آیفون ارایه شده است.

Huawei Mate 10 Lite 4

در قسمت جلوی بدنه برای گرفتن عکس‌های سلفی یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی و یک دوربین ۲ مگاپیکسلی در اختیار خواهید داشت که این دو دوربین به صورت همزمان با یکدیگر کار می‌کنند. باتری این گوشی هوشمند میان‌رده هم ۳۳۴۰ میلی‌آمپری است.

گوشی هوشمند Mate 10 Lite همراه با سیستم عامل اندروید ۷.۰ نوقا عرضه می‌شود و البته مدل پیشرفته این محصول یعنی Mate 10  و Mate 10 Pro همراه با سیستم عامل اندروید ۸.۰ اریو به دست کاربران می‌رسد. قیمت این گوشی هوشمند برای بازار اروپا ۴۰۰ یورو در نظر گرفته شده است و فروش عمومی آن از ابتدای نوامبر آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا