دیدار صمیمانه مدیر عامل هلدینگ داده ورزی سداد از شعبه مستقل اسکان بانک ملی ایران

موبنا – به گزارش روابط عمومی شرکت داده ورزی سداد، در پی بازدید دکتر فرامرز خالقی مدیر عامل هلدینگ داده ورزی سداد از شعبه ی مستقل اسکان بانک ملی ایران با ریاست، معاونان و کارکنان شعبه یاد شده، از پشتیبانی های شرکت داده ورزی سداد از شعب بانک ملی یاد کرد و نقطه نظرات همکاران را نسبت به سرویس های بهنگام شرکت در حوزه سخت افزار و نرم افزار مطرح و جویای نظرات آنان شد.

در ادامه آقای خائف رئیس شعبه مستقل بانک ملی نیز ضمن استقبال و خوش آمدگویی ، نهایت تشکر و سپاس خود را از شرکت داده ورزی سداد اعلام و از توانایی متخصصان جوان شرکت در حوزه ی فناوری اطلاعات به نیکی یاد کرد و رضایت همکاران صف در شعب و به تبع آن رضایت مشتریان بانک ملی را وابسته به تلاش های شبانه روزی متخصصان سخت کوش سداد برشمرد.
دکتر خالقی نیز به اهمیت همدلی، همراهی و تحقق شعار ما میتوانیم اشاره کرد و همراهی و همکاری های فی مابین ستاد بانک ملی و شعب و شرکت داده ورزی سداد را اصلی مهم در قطب قرار گرفتن بانک ملی ایران در حوزه فناوری اطلاعات عنوان کرد و این همدلی و وفاق را مورد تقدیر قرار داد . در پایان این دیدار رئیس و کارکنان شعبه مستقل اسکان بانک ملی ایران با مدیر عامل هلدینگ داده ورزی سداد، عکسی به رسم یادبود گرفتند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا