دریافت روزانه فال حافظ با «ویدئوفال»

موبنا – جهت تحقق این عمل راه و روش‌هایی وجود دارند که از جمله آن‌ها می‌توان به فال و فال گیری اشاره کرد. در میان ایرانیان، تفأل از طریق قرآن یا همان استخاره و دیوان حافظ بسیار کاربردی هستند. اما باید توجه داشت که انواع فال‌ها اثر روانی دارند؛ بدین معنی که فال نیک به انسان امید و انگیزه برای ادامه زندگی داده در حالی که فال بد موجب ناامیدی و ناتوانی می‌گردد. از این رو جایز است که انسان حد اعتدال و میانه روی را در فال گیری رعایت کرده و بیش‌تر از نیروی عقل، تجارب و مشورت کردن با دیگران بهره‌مند شود.

اپلیکیشنی که نقد و بررسی آن پیش روی شماست، یک سرویس پخش آنلاین فال به صورت ویدئویی است. محتوای این نرم افزار به سه طریق ویدئو، صوت و تصویر در اختیارتان قرار می‌گیرند که جهت دسترسی به برخی از آن‌ها مستلزم پرداخت درون برنامه‌ای خواهید بود. این برنامه ویدئوفال نام دارد که جهت دریافت فایل نصب آن، می‌توانید از طریق مارکت همراه اول به آدرس www.digimo.ir اقدام کنید.

نگاهی به برنامه

حدود ۷ مگابایت از حافظه تلفن هوشمندتان به این نرم افزار اختصاص می‌یابد. پس از ورود می‌بایست نسبت به ثبت حساب کاربری خود از طریق شماره تلفن همراه و به دنبال آن تایید کد احراز هویت اقدام کنید. دسته بندی امکانات، فونت‌های جذاب، گرافیک باکیفیت و فایل‌های چند رسانه‌ای، همه و همه دست به دست هم داده تا رابط کاربری ویدئوفال از ظاهر شکیل و کاربرپسندی برخوردار باشد.

videofal

تمامی امکانات برنامه به وسیله فیلترهایی همچون «ویدئوفال، فال صوتی، فال امروز من، ارسال کارت پستال و اعتبار من» از هم تفکیک شده‌اند که در ادامه به بررسی هر یک خواهیم پرداخت.

ویدئوفال: از طریق این بخش می‌توانید فال خود را در قالب ویدئو مشاهده کنید. هزینه این اشتراک به صورت ویدئویی ۳۰۰ تومان است.

فال صوتی: با مراجعه به این قسمت می‌توانید طی یک تماس تلفنی فال حافظتان را با صدایی دلنواز گوش کنید. توجه داشته باشید که هزینه هر تماس ۳۰۰ تومان است.

فال امروز من: این بخش تنها برای مشترکینی فعال است که عضو سرویس پیامکی ویدئوفال هستند. اگر عضو این سرویس هستید با مراجعه به بخش مذکور کد فالتان را وارد کنید، در غیر این صورت با ارسال عدد ۵۹۱ به شماره ۲۰۵۰ نسبت به عضویت در سرویس پیامکی اقدام کنید.

ارسال کارت پستال: از طریق این بخش می‌توانید کارت پستالی زیبا را به صورت کاملا رایگان به عزیزانتان هدیه دهید. کافیست به این بخش مراجعه، تصویر مورد نظر خود را انتخاب و نسبت به ارسال آن از طریق شبکه‌های اجتماعی اقدام کنید.

اعتبار من: با افزایش اعتبار درون برنامه‌ای خود می‌توانید نسبت به پرداخت حق سرویس‌ها اقدام کنید که این عمل با مراجعه به این بخش امکان پذیر است. توجه داشته باشید که در صورت عدم شارژ حساب کاربری، هیچ یک از بخش‌های مذکور در دسترس قرار نخواهند گرفت.

کار با ویدئوفال به همین سادگیست اما در صورتی که به مشکل و یا سوالی برخوردید، در ابتدای نصب راهنمای تصویری APP کاربر را از بخش‌های مختلف آن مطلع می‌سازد.

در ادامه به بررسی نقاط قوت و ضعف این نرم افزار سرگرمی خواهیم پرداخت.

نقاط قوت:videofal

• رابط کاربری کم حجم، زیبا و کاربرپسند

• دسته بندی امکانات جهت سهولت در دسترسی کاربران

• امکان دریافت فال از سه طریق صوت، متن و ویدئو

‌ امکان افزایش اعتبار درون برنامه‌ای جهت پرداخت حق سرویس‌ها

• امکان ارسال کارت پستال از طریق شبکه‌های اجتماعی

نقاط ضعف:

• در این سرویس نواقصی یافت نشد

ویدئوفال را به صورت رایگان بر روی دستگاه خود نصب کرده و همه روزه به فال حافظ دسترسی داشته باشید.

  • دریافت روزانه فال حافظ با “ویدئوفال”
  • دریافت روزانه فال حافظ با “ویدئوفال”
  • دریافت روزانه فال حافظ با “ویدئوفال”
  • دریافت روزانه فال حافظ با “ویدئوفال”

 

 منبع: پانوشت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا