نخستین تصویر ویدیویی «آیفون ۸» با همه قابلیت‌های پیش‌بینی شده

موبنا – چینی‌ها علاقه زیادی به کپی برداری از محصولات مختلف دارند و البته به صورت مستقل محصولات قابل قبولی را هم روانه بازار می‌کنند. در عرصه فناوری و گوشی‌های هوشمند نیز این افراد اقدامات گسترده‌ای انجام داده‌اند و اگرچه تا چند سال قبل شرکت‌هایی مثل هوواوی، زد‌تی‌ای و … به تقلید از شرکت‌های بزرگ محصولاتی با نام یا طراحی مشابه گوشی‌های موفق عرضه می‌کردند، هم‌اکنون توانسته‌اند به طور کاملا مستقل توجه کاربران جهانی را به خود جلب کنند. همین مسئله باعث شد شرکت هوواوی عنوان سومین تولیدکننده برتر گوشی‌های هوشمند را از آن خود کند و چه بسا در فصل دوم سال جاری میلادی با پیشی گرفتن از اپل به عنوان دومین تولیدکننده برتر گوشی در جهان معرفی شود.

چینی هم‌اکنون تمرکز ویژه‌ای روی «آیفون ۸» دارند و به جز گمانه‌زنی‌های مختلف، قابلیت‌های مختلف این دستگاه موبایلی پیشرفته را بررسی می‌کنند.

در تصویر ویدیویی ۸ ثانیه‌ای که در اینجا منتشر شده است کارشناسان چینی سعی کردند نشان دهند پرچمدار بعدی دستگاه‌های اپل چگونه خواهد بود. آنها پیش از آنکه گوشی هوشمند «آیفون ۸» به صورت رسمی معرفی شود، بررسی‌های لازم را روی این دستگاه انجام ددادند.

آنچه که در این تصویر ویدیویی ۸ ثانیه‌ای مشاهده می‌کنید مربوط به یک دستگاه گوشی هوشمند‌ آیفون می‌شود که روی آن سیستم عامل اندروید نصب شده است. این محصول از نظر ظاهری شباهت بسیار زیادی به مدل نهایی «آیفون ۸» دارد و البته یک کلید اصلی مجازی روی نمایشگر را شام لمی‌شود و در پشت بدنه آن دو لنز دوربین به صورت عمودی روی یکدیگر قرار گرفته‌اند. شکل ظاهری سیستم عاملی که روی دستگاه نصب شده نیز بسیار شبیه به iOS 11 است.

از هم‌اکنون تا زمان معرفی رسمی گوشی هوشمند «آیفون ۸» حدود دو هفته باقی مانده است و البته باید بدانید که برای خرید آن می‌بایست بیشتر از گوشی‌های معمول اپل پول پرداخت کرد. باید منتظر ماند و دید محصول نهایی با آنچه که چینی‌ها هم‌اکنون به نمایش گذاشته‌اند چقدر مشابهت دارد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا